BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Är ganska säker på att jag fått mf. Började blöda igår kväll..knappast en sen mens.
Konsistensen stämmer dessutom på vad jag läst om mf.
Jävla helvete :( det här suger!
Är ganska säker på att jag fått mf. Började blöda igår kväll..knappast en sen mens.
Jag är ju inte säker, men just nu tyder allt på det. Men ska ringa barnmorska och fråga om det går att ta reda på.
Bara att hoppas att man blir återställd fort och att ägglossningen kommer snart.
Tack för tummar och tår!
Nej sånt vill man inte läsa så ledsamt och jobbigt .. Hoppas det går bättre nästa gång håller tummar och tår för dig..
Jag har faktiskt ingen aning, men om jag hade låga hormoner så visar det kanske inte, tror man kan få mf ändå.
Som sagt vet jag ej helt säkert att det är mf, men jag har stor misstanke då jag aldrig varit sen. Plus att symtom och konsistens stämmer otroligt bra. Jag hoppas ju såklart att det inte är det. Men jag hade verkligen gravidsymtom innan, plus att jag hade nidblödning (iaf vad jag tror det var) innan bim.
Är det inte vanligt att man iaf får en antydan till plus innan missfall?
Eller kan missfall ske utan att man plussar?
Jag är ju inte säker, men just nu tyder allt på det. Men ska ringa barnmorska och fråga om det går att ta reda på.
Bara att hoppas att man blir återställd fort och att ägglossningen kommer snart.
Tack för tummar och tår!
Ja, det var min tanke. Har några kvar hemma. Ska ringa bm imorgon och fråga om de kan kolla om det var mf. Eftersom jag läste någonstans att man ej bör använda tampong vid mf pågrund av infektionsrisken så undrar jag ju om jag borde använda det, men jag kan verkligen inte med bindor, läcker ALLTID och jag upplever det så himla ofräscht. Därför vill jag ju verkligen veta.
Hoppas kroppen blir återställd så ni kan fortsätta bebisverkstan . Ett bra tips är ju och använda ältester nu närde slutat blöda då får du lite koll på kroppen..
Mensen är sen men cb digital säger "inte gravid"... SUCK säger jag!
Ja, det var min tanke. Har några kvar hemma. Ska ringa bm imorgon och fråga om de kan kolla om det var mf. Eftersom jag läste någonstans att man ej bör använda tampong vid mf pågrund av infektionsrisken så undrar jag ju om jag borde använda det, men jag kan verkligen inte med bindor, läcker ALLTID och jag upplever det så himla ofräscht. Därför vill jag ju verkligen veta.
Missade telefontiden tyvärr. Så får ringa imorgon igen :/
Va sa bm när du ringde?
Självklart vill man ju veta vad det är om det är mens eller ett tidigt mf..