BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Känner att jag har börjat misströsta i förväg. Är helt inställd på mens nästa vecka av ingen anledning alls. Jag går bara runt och tänker att bara för att vi fick plus på första försöket med dottern så är det min tur att få vänta eller sedan få ett missfall.
Varför är man så elak mot sig själv? Kan det vara någon slags försvars grej man bygger upp för att bli mindre besviken om det inte blir plus?
Hade samma tankar med dottern under princip hela graviditeten. Att man inte bara kan tänka positivt och ta det negativa när det kommer (om det kommer) istället för att ta ut sorgen i förskott :(
Jag har sån värk i tjejmagen. Känns som när mensen ska komma. Först tänker jag men jag känner nog efter för mycket. Försöker leka med min dotter men men har så ont att det är svårt. Är ju jätte långt kvar till BIM 12/9. Funderar på om jag kunnat haft 2 ägglissningar denna månad.
Men hur blir det om den första blir befruktad men inte fastnar och lika med nummer två. Får man mens två gånger då?
Kunde givetvis inte hålla mig ifrån att testa trots att jag vet att det är alldeles för tidigt (BIM 6 sept). Testade igår (ej morgonurin) samt idag (med morgonurin), Både givetvis så negativa de bara kunde bli
Har dessutom världens PMS idag så mensen är säkert på gång.
Blir så besviken, men det var ju såklart en önskedröm att det skulle ta sig på första försöket 
Hur går det för er andra?
Kunde givetvis inte hålla mig ifrån att testa trots att jag vet att det är alldeles för tidigt (BIM 6 sept). Testade igår (ej morgonurin) samt idag (med morgonurin), Både givetvis så negativa de bara kunde bli
Blir så besviken, men det var ju såklart en önskedröm att det skulle ta sig på första försöket 
Vi är visst alla rätt lika. Otåliga och frustrerande. Testar förtidigt och vill ändå inte tro på resultaten. Vi kanske ska prata om något annat :) boktips, filmtips recept, bra shoppingsidor?
Själv har jag fått dille på fröknäcke. Finns recept på baksidan av reisentas majsmjölspåse. Mums! Nyttigt också! Kommer vara perfekt att småäta vid gravidillamående.
Åååå ja vet knappt om jag haft äl eller om det är på gång nu...eftersom stickorna var positiva men kändes för tidigt efter mensen ( typ dag 7 och 8)...nu är jag på cykeldag 12. .
Jag pratar gärna om annat! Älskar frönknäcke :) lätt o laga! Nån som har matkasse som är nöjd o vill rekommendera? :)
Hej tjejer.
Bim på söndag. Får ibland lite mensvärk,lite känslig annars känner jag inte så mkt..
Så antar att de inte tagit sig denna månad.
Efter senaste mf i juni trodde jag kroppen fortfarande var ur fas, köpte hem lite nya ältester osv och fick ett gravtest på köpet i brevlådan idag, BIM på fredag den 4:e o jag som verkligen inte hade några förhoppningar tog testet nu på kvällen. Det ser väl ut som ett plus väl?? 
Efter senaste mf i juni trodde jag kroppen fortfarande var ur fas, köpte hem lite nya ältester osv och fick ett gravtest på köpet i brevlådan idag, BIM på fredag den 4:e o jag som verkligen inte hade några förhoppningar tog testet nu på kvällen. Det ser väl ut som ett plus väl??