• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • gruvan
    Maräng86 skrev 2015-08-30 23:16:09 följande:

Är på BIM -5

Ömma bröst, fick bruna flytningar igår och misstänker att mensen kommer tidigare än beräknat.

Sjukt besviken.

Eller någon annan med mörka flytningar/ sparsam blödning???

Jag har haft likadant sedan bim -7, är på bim -3 idag. :( Det har varit likadant de två senaste månaderna. Förra månaden drog mensen igång på bim och månaden innan plussade jag men fick mf. Så oavsett vad som händer på bim är bruna flytningar inget gott tecken för mig.
  • E som i Elin

[quote=75698378][quote-nick]Evelina84 skrev 2015-08-30 21:42:23 följande:[/quote-nick]

Jag väntar på bim som många andra här Hur mår ni? Jag vet inte om jag inbillar mig men känner molande värk och mår så illa till och från särskilt när jag blir hungrig. Bim ska vara 7 september. Känner ni av något så här tidigt?

[/

Jag har också bim 7 sept och jag har som sagt plötsligt fått ont i fogarna. Något jag bara haft när jag varit gravid ( har två barn ) . Är dessutom jättekänslig ( grät över lite marmelad igår så att min man sa att jag måste vara gravid)" annars molvärk men det kan jag ha ibland ändå. Likaså illamående kan jag ha ibland och tycker inte att jag har mer ön annars. Är så sugen på att testa. Beställde test från nätet. Tog RFSU, de skulle man kunna testa tidigast med enligt sidan. Har alltid kört cb, någon som har bra koll?

• Niyoh81

Bim -1 å ingen mens i sikte men inte heller nått plus. Haft känningar i äggstockarna. Inte som när ja ska ha mens att de molar på utan mer att de sliter och drar i dem.

Eftersom de är över 5 år sen ja sist blev gravid så minns ja inte hur fort ja fick pluset då men ja tror de var några dagar efter beräknad bim.

Men ja ställer in mig på att fröken röd kommer i morgon :(

• Maräng86
    gruvan skrev 2015-08-31 05:58:11 följande:

Jag har haft likadant sedan bim -7, är på bim -3 idag. :( Det har varit likadant de två senaste månaderna. Förra månaden drog mensen igång på bim och månaden innan plussade jag men fick mf. Så oavsett vad som händer på bim är bruna flytningar inget gott tecken för mig.

Det låter ju tråkigt! Jag har googlat lite och du har nog rätt... Det verkar inte alls vara nåt positivt med denna typ av flytningar.

Hoppas du få + snart.
  • gruvan
    Maräng86 skrev 2015-08-31 07:41:48 följande:

Det låter ju tråkigt! Jag har googlat lite och du har nog rätt... Det verkar inte alls vara nåt positivt med denna typ av flytningar.

Hoppas du få + snart.

Detsamma!
  • Croljus

Hej!

Jag hoppar in här också. Jag har hunnit få en vanlig mens sen ppiller-stopp så baserat på det hoppas vi att äl är 7/9 och bim 20/9! Ska testa med stickor när det närmar sig så att vi vet ganska säkert :)

• Croljus
    Massor skrev 2015-08-30 22:02:25 följande:

Hej alla! Hakar gärna på! Vi har äntligen bestämt oss efter mycket velande fram och tillbaka, att försöka på en trea :). Läskigt som tusan, men spännande! Har Äl runt den 9/9. Denna gången som dom andra två, har jag inhandlat grapefruktjuice. Vet inte om jag kan tacka den efter att blivit gravid direkt efter jag börjat dricka det, men vågar inte chansa nu :D lycka till alla!

Får man fråga vad det är som är speciellt med grapefruktsjuice? :D Aldrig hört om det nämligen
  • valkyrian

Jag var dum nog att ta ett gravtest på BIM -6, förbannade nyfikenhet. Negativt, givetvis.

• babytjejen

Hoppas det tar sig för alla nu :) hoppas att tiden går fort nu så min äl o bim kommet snart...

Svar på tråden BIM September