• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Fsake
    Pluttan skrev 2015-08-30 11:25:40 följande:
    Känner med dig. Jag är också på 5:e försöket nu. Fjärde barnet .

Äl lär väl bli runt 8/9. Bim 22/9.
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
    Tack! Men hur svårt ska det va? bara att såsa på nu till bim! Ska njuta och mysa på för fullt nästa vecka
  • vhn

Här visa ältestet glad gubbe idag. Så nu är det extra mycket mys här hemma ikväll och imorgon!
    Svårt att få till annat än kvällar när man har en femtonmånaders hemma... O då är man ju ofta trött o inte alls lika sugen.. Blir mycket på kommando vilket visserligen e härligt det med! Hur gör ni andra som har småttingar hemma? Tips :)

• mariafii
    vhn skrev 2015-08-30 21:18:52 följande:

Här visa ältestet glad gubbe idag. Så nu är det extra mycket mys här hemma ikväll och imorgon!

Svårt att få till annat än kvällar när man har en femtonmånaders hemma... O då är man ju ofta trött o inte alls lika sugen.. Blir mycket på kommando vilket visserligen e härligt det med! Hur gör ni andra som har småttingar hemma? Tips :)

Vi kör direkt när hon somnat. För hon vaknar alltid någon gång under kvällen innan vi somnat. Sedan pluggar vi båda och ibland hemma båda samtidigt så då kan man mysa på lunchen
    Har en dotter född december 2013
  • Evelina84

Jag väntar på bim som många andra här Hur mår ni? Jag vet inte om jag inbillar mig men känner molande värk och mår så illa till och från särskilt när jag blir hungrig. Bim ska vara 7 september. Känner ni av något så här tidigt?

• Massor

Hej alla! Hakar gärna på! Vi har äntligen bestämt oss efter mycket velande fram och tillbaka, att försöka på en trea :). Läskigt som tusan, men spännande! Har Äl runt den 9/9. Denna gången som dom andra två, har jag inhandlat grapefruktjuice. Vet inte om jag kan tacka den efter att blivit gravid direkt efter jag börjat dricka det, men vågar inte chansa nu :D lycka till alla!

• Miniflicka93
    babytjejen skrev 2015-08-30 14:01:36 följande:
    Jag känner aldrig av äl förutom under själva akten då jag är lite känsligare o det känns mer, nästan göra lite ont ibland...
    Då hoppas jag att det tar för mig! "Bara" 2 veckors väntan nu. Haha
  • livias
    Evelina84 skrev 2015-08-30 21:42:23 följande:

Jag väntar på bim som många andra här smile1.gif Hur mår ni? Jag vet inte om jag inbillar mig men känner molande värk och mår så illa till och från särskilt när jag blir hungrig. Bim ska vara 7 september. Känner ni av något så här tidigt?

Jag har bim 6 sep och idag började jag få ömma bröst och det drar och känner molvärk. Blev illamående idag också när jag var hungrig. MEN känt såhär en gång innan bim och då kom mensen tyvärr. Så försöker att inte tänka på det så mycket. Även om det är svårt;) Håller tummarna för oss alla nu!
  • sedret
    Evelina84 skrev 2015-08-30 21:42:23 följande:

Jag väntar på bim som många andra här smile1.gif Hur mår ni? Jag vet inte om jag inbillar mig men känner molande värk och mår så illa till och från särskilt när jag blir hungrig. Bim ska vara 7 september. Känner ni av något så här tidigt?

Känner så väl igen mig???? Har BIM samma dag som du känner molande mensvärk från och till. Var på bröllop igår och blev sjukt blödig. Kanske ett tecken ???? Är så nyfiken på att testa mig redan på torsdag. Mensen är inte helt regelbunden så BIM kan mycket möjligt ligga tidigare. När ska du testa?
  • Maräng86

Är på BIM -5

Ömma bröst, fick bruna flytningar igår och misstänker att mensen kommer tidigare än beräknat.

Sjukt besviken.

Eller någon annan med mörka flytningar/ sparsam blödning???

Svar på tråden BIM September