• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Niyoh81
    Lunda skrev 2015-09-01 15:21:43 följande:

Gör ett test. Kan ju mycket väl vara så att du är gravid :)

Testade igår men fick neg så ja vet inte alls va de är
  • skatergirl81
    mariafii skrev 2015-09-01 15:35:20 följande:

Jag har sån värk i tjejmagen. Känns som när mensen ska komma. Först tänker jag men jag känner nog efter för mycket. Försöker leka med min dotter men men har så ont att det är svårt. Är ju jätte långt kvar till BIM 12/9. Funderar på om jag kunnat haft 2 ägglissningar denna månad.

Men hur blir det om den första blir befruktad men inte fastnar och lika med nummer två. Får man mens två gånger då?

Varför tror du att du haft det, kan man ens ha det?
  • sedret

Grattis till er med pluss!! Har BIM på måndag och hade svårt att låta bli och testa mig idag efter jobbet. Kanske var där ett svagt streck eller kanske bara ett spökstreck. Man kollar ju så ögonen håller på och ploppar ut! haha! Ska prova med morgonurin i morgon bitti och får berätta hur det går....:)

• skatergirl81
    sedret skrev 2015-09-01 19:19:31 följande:

Grattis till er med pluss!! Har BIM på måndag och hade svårt att låta bli och testa mig idag efter jobbet. Kanske var där ett svagt streck eller kanske bara ett spökstreck. Man kollar ju så ögonen håller på och ploppar ut! haha! Ska prova med morgonurin i morgon bitti och får berätta hur det går....:)

Är det inte max 4 dagar innan bim man kan testa...vilka test kan du testa så tidigt med?
  • sedret
    skatergirl81 skrev 2015-09-01 19:29:53 följande:
    Är det inte max 4 dagar innan bim man kan testa...vilka test kan du testa så tidigt med?
    Jo dem säger det! Men dels tror jag att det inte alltid stämmer och sen är min mens inte helt regelbunden. Testar med clearblues:) Men givetvis är det billigare att hålla sig till närmare BIM:) Jag slösar alldeles för mkt pengar på dessa jäkla tester:/
  • skatergirl81
    sedret skrev 2015-09-01 19:33:51 följande:

Jo dem säger det! Men dels tror jag att det inte alltid stämmer och sen är min mens inte helt regelbunden. Testar med clearblues:) Men givetvis är det billigare att hålla sig till närmare BIM:) Jag slösar alldeles för mkt pengar på dessa jäkla tester:/

Haha ja denna industri med tester...de blir rika på oss!
  • Evelina84

Hej!

Åh vad jag känner igen mig i det du skrev. Har också bim på måndag, tror jag iallafall.

sedret skrev 2015-09-01 19:19:31 följande:

• gruvan
    Suada86 skrev 2015-09-01 17:50:09 följande:

Åååå ja vet knappt om jag haft äl eller om det är på gång nu...eftersom stickorna var positiva men kändes för tidigt efter mensen ( typ dag 7 och 8)...nu är jag på cykeldag 12. .

Jag pratar gärna om annat! Älskar frönknäcke :) lätt o laga! Nån som har matkasse som är nöjd o vill rekommendera? :)

Vi har Linas barnkasse och är jättenöjda. Alltid gott och så går det snabbt att laga! Jag och sambon har ganska barnsliga smaklökar och 2-åringen tycker också om maten. Perfekt! :)
  • mariafii
    skatergirl81 skrev 2015-09-01 19:12:49 följande:

Varför tror du att du haft det, kan man ens ha det?

Jag har läst att det är vanligare än man tror. Jag har en oregelbunden cykel med ett genomsnitt på ca 35 dagar
    Har en dotter född december 2013
Svar på tråden BIM September