• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Fsake

Nytt äl 11/9 och bim 24/9. Femte försöket. Trodde det skulle gå snabbare denna gång. (Tredje barnet). Lite deppig

• LindaPernilla

Vad roligt att det börjar plussa här inne! Stort grattis till er som plussat!

Jag har BIM till helgen. 4e-5e, står olika på olika sidor jag kollar. Jag blir helt solo nästa helg. Gubben far bort & sönerna ska iväg till vänner som bett om att få låna dom en helg. Har inte mensen dykt upp lördag morgon så testar jag & visar det plus så ska jag formulera något sött sms med bild på plusset till gubben Men vi får la se!

• mariafii
    babytjejen skrev 2015-08-30 10:27:18 följande:

Ja, jag är riktigt glad att jag har en jämn cykel så jag vet när äl o bim är..speciellt när jag jobar kväll varannan vecka..vill ju inte behöva väcka sambon i onödan. Nu har dock äl lagt sig så den ligger på dsgveckan..kanske bara en dag man behöver köra på kvällsveckan vilket är skönt. Myset är ju mkt bättre när man är piggare o mer på :) inte trött efter en lång jobbkväll o nyvaken (sambon)..

Gu va härligt. Bara kämpa på ????
    Har en dotter född december 2013
  • Pluttan
    Fsake skrev 2015-08-30 11:02:46 följande:

Nytt äl 11/9 och bim 24/9. Femte försöket. Trodde det skulle gå snabbare denna gång. (Tredje barnet). Lite deppig

Känner med dig. Jag är också på 5:e försöket nu. Fjärde barnet .

Äl lär väl bli runt 8/9. Bim 22/9.
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • SamsonS

Ja just nu väntar jag på ÄL och det går sååå långsamt! Har lång cykel så beräknat att ha min ÄL runt 16/9, skitsegt!!!!

Börjar jobba efter semestern imorgon så hoppas det går lite fortare nu när man har lite att göra. Jobbar dock på förlossning/BB så man lär ju inte bli mindre sugen direkt ;)

• misslina

Jag går också och väntar på bim. Fy så
    Segt det går.... Beräknad äl 10-11 sept. Känns som en evighet.

Men försöker att inte tänka på
    Det så mycket... Men hur lätt är det när man ser magar överallt. Var på Apoteket i går o ett annat ärende och såg en tjej i kön som köpte gravtest. Blev som avis då jag tänkte att hon kommer säkert pluss,
    Ja knäpp man bli emellanåt ;)

• Miniflicka93

Har äl idag men känner inget alls? I början av mina fertila dagar hade jag äl flytningar. Meeen! Nu när vi myst till de i 2 dagar så blir jag osäker om jag fortfarande har det? Jag har fortfarande trådiga "äl flytningar" men de säger ju att om man har haft sex dagen innan kan de lika gärna vara efter mannens utlösning? Måste man känna av äl? Jag känner inget alls... :(

• babytjejen
    Miniflicka93 skrev 2015-08-30 13:51:14 följande:

Har äl idag men känner inget alls? I början av mina fertila dagar hade jag äl flytningar. Meeen! Nu när vi myst till de i 2 dagar så blir jag osäker om jag fortfarande har det? Jag har fortfarande trådiga "äl flytningar" men de säger ju att om man har haft sex dagen innan kan de lika gärna vara efter mannens utlösning? Måste man känna av äl? Jag känner inget alls... :(

Jag känner aldrig av äl förutom under själva akten då jag är lite känsligare o det känns mer, nästan göra lite ont ibland...
  • Kissekatten2014

Hoppas inte på för mycket men har älskar 6/9 och för 2 veckor sen tog jag ut min p-ring..Tar tempen varje dag och ska börja denna vecka med några äl test så vi får se.. Tror inte kroppen är ordning ställd ännu men man kan hoppas.. Håller tummar och tår för er här inne att det går vägen för er

• Fian88

Nu hittade jag rätt tråd . Mensen kom idag så nytt bim i september!
    Fian88, bim 23/9, andra barnet, 15e försöket. Om nån vill lägga till mig

Svar på tråden BIM September