• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • E som i Elin

Lustigt att det skrivs om två äl. Jag har aldrig upplevt detta tidigare men den här månaden hade jag kraftig älvärk redan 9 dagar efter mens, tydliga äl flytningar dag 10. Sedan inget. Dag 12 värk igen och äl flytning dag 13.

Läste att två ägg som släpps samma månad inte alls behöver komma precis samtidigt. Chans på tvillingar ????

• mariafii
    E som i Elin skrev 2015-09-01 21:16:45 följande:

Lustigt att det skrivs om två äl. Jag har aldrig upplevt detta tidigare men den här månaden hade jag kraftig älvärk redan 9 dagar efter mens, tydliga äl flytningar dag 10. Sedan inget. Dag 12 värk igen och äl flytning dag 13.

Läste att två ägg som släpps samma månad inte alls behöver komma precis samtidigt. Chans på tvillingar ????

Jag får oftast tecknen på ÄL några dagar innan den kommer. Men visst beter det sig underligt. Vi får väl se sen
    Har en dotter född december 2013
  • skatergirl81
    mariafii skrev 2015-09-01 21:25:59 följande:

Jag får oftast tecknen på ÄL några dagar innan den kommer. Men visst beter det sig underligt. Vi får väl se sen

Under de månader vi försökt har jag haft så mycket konstiga symtom så jag vet inte vad jag ska tro. Det är nog bäst man inte tror innan det finns tester som visar att man har rätt
  • Angdev
    Ägglossning : 

1/9 Myownworstenemy

2/9 Smurfan med familj

4/9 Hennaah

5/9 Doris87

6-9/9 mariatheresia

7/9 Croljus

9/9 Moneal

11/9 Fsake

12/9 babytjejen

14/9 Tr0ust

16/9 SamsonS

BIM : 

29/8-1/9 eemc

1/9 EmelieBJ, Niyoh81

2/9 Lunda, Lizzie09

1-3/9 gruvan

3/9 Smultronrosen

4/9 Louice87, LindaPernilla, Maräng86 

5/9 valkyrian, Snelson, LoveEver, dendärdoris

6/9 livias, sali2015, Jadu, Irmelin82, Ted19

7/9 Sedret, Evelina84

8/9 Spring16, mikamon

8-10/9 Fronten 

10/9 Tussigullan

11/9 Tussilagon, Angdev

11-13/9 Vhn

13/9 Miniflicka93

15/9 myownworstenemy

16/9 Smurfan med familj

17/9 emjh

18/9 Hennaah, Suada86, Doris87

20/9 Moneal, Croljus

22/9 Pluttan, HCS

23/9 mariatheresia, Fian88

24/9 Juli2013, Soofa, Fsake

25/9 Misslina

26/9 eg90, babytjejen

28/9 Tr0ust

PLUSSAT:

Stemia

Anja1661

canada
  • mariafii
    skatergirl81 skrev 2015-09-01 21:47:33 följande:

Under de månader vi försökt har jag haft så mycket konstiga symtom så jag vet inte vad jag ska tro. Det är nog bäst man inte tror innan det finns tester som visar att man har rätt

Det tecken jag fick som gravid som inte spökat innan var nog bara frossa/svettas. Men efter förlossning så är kroppen lite annorlunda. Vi håller tummarna för oss
    Har en dotter född december 2013
  • E som i Elin

Åh! Jag vill också vara med på.listan. Lyckades inte kopiera den på den här telefonen.

Om någon kan hjälpa mig så har jag Bim 7/9

Jag fick använda hela min viljestyrka i morse för att inte testa i morse.

• sedret

Nu behöver jag er hjälp tjejer! Är uppe och hela familjen sover. Testade mig och fick ett svagt plus på vanliga cb men negativt på cb digital. Vad betyder detta??

• sedret

Det vanliga testet visar svagt men syns tydligare om ni vrider på bilden

• Lunda

Sedret, när är din bim? Konstigt att ett visar plus och ett inte. Jag har hört att cb:s tester aldrig visar falskt positivt men att det finns en liten risk att de kan visa falskt negativt om man testar för tidigt så förhoppningsvis har du bara testat för tidigt. Håller tummarna :)

Svar på tråden BIM September