BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Hoppar in här då det inte tog sig förra månaden heller. Har bim på söndag 6 sep. Inga som helst symptom den här gången. Men det kanske är bra eftersom jag ändå inte varit gravid då jag haft "symptom". Tänkte på det här med att ta tempen.. Är det någon som har koll på hur det funkar? Vet att temperaturen ska gå upp vid äl ca 0,5 grad men hur länge är den hög? Och vad är "hög" temperatur? Jag glömde kolla innan äl men har nu mellan 37-37,3 och har haft det några dagar.
Jag har läst att det är vanligare än man tror. Jag har en oregelbunden cykel med ett genomsnitt på ca 35 dagar
Varför tror du att du haft det, kan man ens ha det?
Har också funderat på matkasse, kanske ska testa Linas. Hatar att laga mat!
på tal om test- köp inte RFSU testa tidigt.
Har läst jättemånga som inte fått utslag på dessa med samma dag fått plus med cb.
Har läst jättemånga som inte fått utslag på dessa med samma dag fått plus med cb.
Har också funderat på matkasse, kanske ska testa Linas. Hatar att laga mat!
Skumt det skickades innan jag var klar.
Redan dag 11 började jag känna att nu är ÄL på gång tidigare än vanligt. Då brukar det vara ÄL några dagar senare men inget positivt test. Men fick en stegring dag 15 men inte jätte starkt men då testade jag inte samma tidpunkt som hag brukar utan senare. Fortsatte testa och får riktigt utslag en vecka senare men inga kroppsliga tecken på ÄL. Hela veckan innan har jag mått konstigt. Frusit och svettats, ont i tjejmagen , ont i huvudet och jätte trött. Kan ju vara annat men molar verkligen så är svårt att fokusera på annat. Ryggen gör också ont och brösten spänner. Kändes såhär sist jag var gravid men kan ju vara kroppen som spökar
Kanske gravid då...hoppas hoppas