• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Kissekatten2014

Fick positivt äl test idag kan det stämma? Tog ut min nuva ring för 2 veckor sen. Typiskt är att gubben är hemma och är sjuk nu med..

• valkyrian
    Kissekatten2014 skrev 2015-08-31 09:39:50 följande:

Fick positivt äl test idag kan det stämma? Tog ut min nuva ring för 2 veckor sen. Typiskt är att gubben är hemma och är sjuk nu med..

Kan nog stämma :) äsch då han fixar det, du får göra jobbet.
  • Massor
    Croljus skrev 2015-08-31 08:26:17 följande:

Får man fråga vad det är som är speciellt med grapefruktsjuice? :D Aldrig hört om det nämligen

Det ska göra så att sekretet blir mer lättgenomträngligt "fertilt" vid ÄL. Finns en stor tråd om detta här på FL, vet inte om den är aktiv iofs.
  • Kissekatten2014
    valkyrian skrev 2015-08-31 09:45:40 följande:

Kan nog stämma :) äsch då han fixar det, du får göra jobbet.

Ja blev lite överraskad trodde inte kroppen redan ställt om sig ... Det blir allt ett försök ikväll vare sig han vill eller inte
  • Kissekatten2014
    Kissekatten2014 skrev 2015-08-31 12:22:47 följande:

Ja blev lite överraskad trodde inte kroppen redan ställt om sig ... Det blir allt ett försök ikväll vare sig han vill eller inte

• E som i Elin

Skönt att det är fler som är otåliga Valkyria ????

Jag kunde inte låta bli att testa idag. Bim -7 enligt kalendern men är rätt säker på att jag hade äl runt 20e. Köpte RFSU testa tidigt som ska kunna fungera från 10-15 dagar efter äl. Kunde dock inte ens hålla mig till morgonrutiner utan testade trots att jag kissat två timmar tidigare.

Visade negativt ( såklart). Men jag känner mig verkligen gravid. Framförallt fogarna men även humöret, tycker saker luktar starkt och känner mig så varm. Dessutom molvärk och stickningar.

Blev såklart besviken ändå. Ska försöka att vänta ett par dagar nu. Om jag inte är gravid ska jag boka tid hos gyn för att kolla att allt ser bra ut. Känns skumt att ha sådan molvärk annars.

• emjh

Jag blir så trött på mig själv. ÄL+6 och jag är skengravid. Har redan testat och ögonen går i kors över spökstrecket jag fick. 
    Tänk om man kunde släppa tankarna på det här men jag blir helt besatt. 

• mariafii

E som i Elin jag känner det samma. Mitt humör och molande samt bröst. Är nog skengravid och jag tror hag nyss haft ÄL eller om hag haft två för kändes som ÄL även runt 22. Illamåendet har försvunnit lite nu. Nu får tiden gå fort

Har en dotter född december 2013
  • Croljus
    Massor skrev 2015-08-31 11:43:18 följande:

Det ska göra så att sekretet blir mer lättgenomträngligt "fertilt" vid ÄL. Finns en stor tråd om detta här på FL, vet inte om den är aktiv iofs.

Jaså, jag har faktiskt aldrig hört om det tidigare! Får väl införskaffa mig lite juice ikväll då ;) spännande!
Svar på tråden BIM September