BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Testade ju pluss på två stickor i lördagskväll. Testade mig med digitalt idag och den sa
"gravid 2-3"
Nu är jag säker! Mår förövrigt lite illa redan och känner av lite trötthet. Tröttheten kan bero på att vi haft semester och inte riktigt kommit in i rutinerna igen. Imorgon börjar jag jobba...
Åhh jag är så lycklig nu!
Grattis! Njut!
Testade ju pluss på två stickor i lördagskväll. Testade mig med digitalt idag och den sa
"gravid 2-3"
Nu är jag säker! Mår förövrigt lite illa redan och känner av lite trötthet. Tröttheten kan bero på att vi haft semester och inte riktigt kommit in i rutinerna igen. Imorgon börjar jag jobba...
Åhh jag är så lycklig nu!
Jaså, jag har faktiskt aldrig hört om det tidigare! Får väl införskaffa mig lite juice ikväll då ;) spännande!
Jag har aldrig innan haft ont medan vi haft sex under äl men de hade jag denna gången! Någon mer som haft det? :O
BIM kring 8 september. Fick lite rosa flytning idag, och så har jag haft lite stickande molvärk nu på kvällen. Hoppas på nidis <3
Äl+5, mensliknande värk redan och jättegammal bröst. Någon annan som får det direkt efter ÄL? Väntan, väntan till Bim som då borde vara ca 8 september.
Grattis till nya plussare.
BIM kring 8 september. Fick lite rosa flytning idag, och så har jag haft lite stickande molvärk nu på kvällen. Hoppas på nidis <3
Molvärk och ont i ryggslutet. Förra gången plussade jag starkt på bim-5. Men ska vänta till bim denna gång, "bara" 7 dagar kvar nu..
Jaha mensen slut så då inleder vi nedräkning mot äl, mannen är förbered så det blir att äl testa från lör eller sön. Hur tidigt börjar ni testa? Har stickor som funkade bra när vi fick 2:an, tar ju tempen också denna gången. Har en cykel på 28 dagar för det mesta