BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ja det är tungt varje gång den där jävla mensen kommer eller plussat uteblir! Kram till er alla
Nej men åh vad dum jag är, haha! Jag kan ju fortfarande vara kvar i den här tråden eftersom nästan BIM blir 30/9. Så om någon skulle vilja flytta mig från den 2/9 till den 30/9 så vore det jättesnällt!
Åh grattis till plussen! Jag har bim på söndag men känns mest pms'ig med sjukt ömma bröstvårtor och lite molvärk. Inget annat. Bara att vänta och se.. Nån som har bmi dom närmaste dagarna och ska testa tidigt? När isåfall? Såååå sugen på att testa. Fastän man försöker vara realistisk så hoppas man ju såklart!
Nej men åh vad dum jag är, haha! Jag kan ju fortfarande vara kvar i den här tråden eftersom nästan BIM blir 30/9. Så om någon skulle vilja flytta mig från den 2/9 till den 30/9 så vore det jättesnällt!
Stort grattis till er som plussat 
Såg att din mens kommit, så tråkigt. Håller tummarna stenhårt för ett pluss nästa gång! Själv testade jag idag igen, fortfarande helt blankt
Nu ikväll börja lite molvärk igen.. inte haft sen förra veckan.. härligt lättirriterad..
Brukar visserligen ha en liten släng av pms vid mens men då brukar de komma ca 2 dagar innan.. får hoppas de inte är mensen som tänker komma tidigt.. sen tänkte jag fråga. Lite äcklig fråga kanske men men brukar alltid ha flytningar mellan äl o bim men denna månad är de snus torrt. Någon annan som haft de så?!