• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • E som i Elin

Ja det är tungt varje gång den där jävla mensen kommer eller plussat uteblir! Kram till er alla

• Lizzie09

Nej men åh vad dum jag är, haha! Jag kan ju fortfarande vara kvar i den här tråden eftersom nästan BIM blir 30/9. Så om någon skulle vilja flytta mig från den 2/9 till den 30/9 så vore det jättesnällt!

• livias

Åh grattis till plussen! Jag har bim på söndag men känns mest pms'ig med sjukt ömma bröstvårtor och lite molvärk. Inget annat. Bara att vänta och se.. Nån som har bmi dom närmaste dagarna och ska testa tidigt? När isåfall? Såååå sugen på att testa. Fastän man försöker vara realistisk så hoppas man ju såklart!

• livias
    Lizzie09 skrev 2015-09-02 17:00:22 följande:

Nej men åh vad dum jag är, haha! Jag kan ju fortfarande vara kvar i den här tråden eftersom nästan BIM blir 30/9. Så om någon skulle vilja flytta mig från den 2/9 till den 30/9 så vore det jättesnällt!

Trist med mensen:( Men kul att du kunde vara kvar! Så får vi alla fortsätta att kämpa på!:)
  • Irmelin82
    Malva2015 skrev 2015-09-01 16:30:16 följande:
    Har åxå bim 6 sep.. Vill bara testa nu!
    Så spännande! Har du klarat dig från att testa? Om så, tänker du testa först på söndag?
  • Irmelin82
    Lizzie09 skrev 2015-09-01 16:37:49 följande:
    Håller tummarna för att det blir positivt om några dagar istället! Än är det inte kört :)
    Jag har BIM imorgon och är rätt säker på att mensen kommer komma. Testade negativt med rfsu igår och i förrgår, så för mig är det nog tyvärr rätt kört!
    Tack Hjärta Såg att din mens kommit, så tråkigt. Håller tummarna stenhårt för ett pluss nästa gång! Själv testade jag idag igen, fortfarande helt blankt Rynkar på näsan
  • Jadu

Nu ikväll börja lite molvärk igen.. inte haft sen förra veckan.. härligt lättirriterad..

Brukar visserligen ha en liten släng av pms vid mens men då brukar de komma ca 2 dagar innan.. får hoppas de inte är mensen som tänker komma tidigt.. sen tänkte jag fråga. Lite äcklig fråga kanske men men brukar alltid ha flytningar mellan äl o bim men denna månad är de snus torrt. Någon annan som haft de så?!

• Malva2015
    Irmelin82 skrev 2015-09-02 17:15:53 följande:
    Så spännande! Har du klarat dig från att testa? Om så, tänker du testa först på söndag?
    Nä jag har testat två gånger redan men börjar ställa mig in på att det inte blir något. Har haft svullna bröst och mensvärk i två veckor men denna - nada. Ingen mens heller å andra sidan .. Usch fortsätter hoppas.
    Hur går det för dig?
  • Malva2015
    Irmelin82 skrev 2015-09-02 17:15:53 följande:
    Nä jag har testat två gånger redan men börjar ställa mig in på att det inte blir något. Har haft svullna bröst och mensvärk i två veckor men denna - nada. Ingen mens heller å andra sidan .. Usch fortsätter hoppas.
    Hur går det för dig?
Svar på tråden BIM September