• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Niyoh81

Nu kom mensen :( så ledsen å besviken. Får hoppas att de tar sig på 3:e försöket

• Malva2015
    Irmelin82 skrev 2015-09-02 17:15:53 följande:
    Så spännande! Har du klarat dig från att testa? Om så, tänker du testa först på söndag?
    Nä jag har testat två gånger redan men börjar ställa mig in på att det inte blir något. Har haft svullna bröst och mensvärk i två veckor men denna - nada. Ingen mens heller å andra sidan .. Usch fortsätter hoppas.
    Hur går det för dig?
  • Fian88
    Jadu skrev 2015-09-02 18:39:37 följande:

Nu ikväll börja lite molvärk igen.. inte haft sen förra veckan.. härligt lättirriterad..

Brukar visserligen ha en liten släng av pms vid mens men då brukar de komma ca 2 dagar innan.. får hoppas de inte är mensen som tänker komma tidigt.. sen tänkte jag fråga. Lite äcklig fråga kanske men men brukar alltid ha flytningar mellan äl o bim men denna månad är de snus torrt. Någon annan som haft de så?!

Tror inte det betyder något att vara snus torr, men däremot kan det betyda något när ens kropp beter sig annorlunda mot vanligt!
    Man kan bara jämföra med sig själv eftersom alla fungerar olika. Håller tummarna
  • Jadu
    Fian88 skrev 2015-09-02 19:27:05 följande:

Tror inte det betyder något att vara snus torr, men däremot kan det betyda något när ens kropp beter sig annorlunda mot vanligt!

Man kan bara jämföra med sig själv eftersom alla fungerar olika. Håller tummarna

Det är sant. Känns som man griper efter minsta Halmstrå just nu.
  • valkyrian

Jag brukar inte ha flytningar mellan ÄL och mens men har det denna månad, dök upp för ngn dag sedan, känns som om jag får mens. Men jag har också lärt mig att man kan ha olika symptom mellan olika cyklar, framför allt får vi inte glömma att det är fler saker som styr och påverkar kroppen än om man är eller icke är gravid ^^ lätt att glömma dock :)

• E som i Elin

Valkyrian- har du testat något mer? Jag tror inte att jag kan hålla mig från att testa längre utan testar i morgonbitti med det RFSU testa tidigt som jag ändå köpt.

Köpte även ett cd idag som jag tänkte vänta med till tidigast lördag. Bim måndag 7/9....seeeeg väntan.......och fortsatt riktigt ont i sittbenen. Kunde knappt sova i går kväll. Är jag inte gravid är det så konstigt det här.

• mariafii
    E som i Elin skrev 2015-09-02 19:55:33 följande:

Valkyrian- har du testat något mer? Jag tror inte att jag kan hålla mig från att testa längre utan testar i morgonbitti med det RFSU testa tidigt som jag ändå köpt.

Köpte även ett cd idag som jag tänkte vänta med till tidigast lördag. Bim måndag 7/9....seeeeg väntan.......och fortsatt riktigt ont i sittbenen. Kunde knappt sova i går kväll. Är jag inte gravid är det så konstigt det här.

Jag har också såå värk i tjejmagen som om mensen ska komma fast ändå mjukare på något sätt. Brösten är inte större men gör återigen ont när dottern sätter armbågen på dem vilket inte gjort lika ont tidigare. Om jag nu bara inbillar mig allt så önskar jag nästan mensen kommer snart så de onda kanske försvinner
    Har en dotter född december 2013
  • Angdev

Usch så risigt jag känner mig. Har sedan ÄL känt mig febrig och haft lite frossa-känningar. Har dock inte feber enl temp. Det är lite som att ha influensa fast man inte är sjuk... Galet va kroppen håller på att spöka med en. Hoppas såklart att det är pga liten som gror :)

• Irmelin82
    Malva2015 skrev 2015-09-02 18:42:57 följande:
    Nä jag har testat två gånger redan men börjar ställa mig in på att det inte blir något. Har haft svullna bröst och mensvärk i två veckor men denna - nada. Ingen mens heller å andra sidan .. Usch fortsätter hoppas.
    Hur går det för dig?
    Så tråkigt Rynkar på näsan Jag testade idag också, helt blankt. Känns kört, har BIM på söndag men känns ändå som om man borde se ett litet svagt pluss redan om jag skulle ha varit gravid.
  • Malva2015
    Irmelin82 skrev 2015-09-02 21:13:04 följande:
    Så tråkigt Rynkar på näsan Jag testade idag också, helt blankt. Känns kört, har BIM på söndag men känns ändå som om man borde se ett litet svagt pluss redan om jag skulle ha varit gravid.
    Avskyr det. Blir så besatt. Alla säger att man ska koppla bort det men det går inte????

Håller tummarna för oss!
Svar på tråden BIM September