• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Malva2015
    Irmelin82 skrev 2015-09-02 21:13:04 följande:
    Så tråkigt Rynkar på näsan Jag testade idag också, helt blankt. Känns kört, har BIM på söndag men känns ändå som om man borde se ett litet svagt pluss redan om jag skulle ha varit gravid.
    Avskyr det. Blir så besatt. Alla säger att man ska koppla bort det men det går inte????

Håller tummarna för oss!
  • Malva2015
    Irmelin82 skrev 2015-09-02 21:13:04 följande:
    Så tråkigt Rynkar på näsan Jag testade idag också, helt blankt. Känns kört, har BIM på söndag men känns ändå som om man borde se ett litet svagt pluss redan om jag skulle ha varit gravid.
    Avskyr det. Blir så besatt. Alla säger att man ska koppla bort det men det går inte????

Håller tummarna för oss!
  • Maräng86

BIM -2/ BIM -1 enligt appen

Gjorde ett nytt test i morse NEGATIV...

Känns att mensen är på g men ändå inte...

Brösten känns annorlunda än tidigare men det är nog desperat skengraviditet.

• valkyrian
    E som i Elin skrev 2015-09-02 19:55:33 följande:

Valkyrian- har du testat något mer? Jag tror inte att jag kan hålla mig från att testa längre utan testar i morgonbitti med det RFSU testa tidigt som jag ändå köpt.

Köpte även ett cd idag som jag tänkte vänta med till tidigast lördag. Bim måndag 7/9....seeeeg väntan.......och fortsatt riktigt ont i sittbenen. Kunde knappt sova i går kväll. Är jag inte gravid är det så konstigt det här.

Ja idag :( Minus
    Jag väntar nog till på fredag innan fler test
  • E som i Elin

Nu har jag legat kissnödig i flera timmar så jag testade nu ( med testa tidigt) och lika blankt som innan. Då kan jag ju verkligen inte vara gravid! Så nu får jag skärpa till mig!

Tänka på annat, och ge tusan i att testa förrän mensen är sen. ( ge mig styrka, haha)

• gruvan

Bim idag. Testade trots att jag haft bruna flytningar och mest troligt ingen ägglossning. Negativt. Besviken. Mot försök nummer 7 i bim oktober tråden, om det finns någon?

• Malva2015
    E som i Elin skrev 2015-09-03 02:23:47 följande:

Nu har jag legat kissnödig i flera timmar så jag testade nu ( med testa tidigt) och lika blankt som innan. Då kan jag ju verkligen inte vara gravid! Så nu får jag skärpa till mig!

Tänka på annat, och ge tusan i att testa förrän mensen är sen. ( ge mig styrka, haha)

Hade blankt grav test igår men tog ett ägglossningstest nu när jag vakna och den visar starkt pos(?)

Visar äggl test pos innan mens??
  • monn

Ja, det kan det göra :)

Malva2015 skrev 2015-09-03 06:22:10 följande:

Hade blankt grav test igår men tog ett ägglossningstest nu när jag vakna och den visar starkt pos(?)

Visar äggl test pos innan mens??

• sedret

Tjejer! Ni hade rätt. Stegringen visade sig nu. Äntligen kan jag pusta ut:) Stort grattis till alla som plussat. Ni som kämpar på håller jag både tummar och tår för:)

• Kissekatten2014

6

sedret skrev 2015-09-03 06:31:27 följande:

Tjejer! Ni hade rätt. Stegringen visade sig nu. Äntligen kan jag pusta ut:) Stort grattis till alla som plussat. Ni som kämpar på håller jag både tummar och tår för:)

Grattis grattis så kul.. Själv hade jag äl igår så jag har en bit kvar innan bim..
Svar på tråden BIM September