BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Jag testade idag också, helt blankt. Känns kört, har BIM på söndag men känns ändå som om man borde se ett litet svagt pluss redan om jag skulle ha varit gravid.
Jag testade idag också, helt blankt. Känns kört, har BIM på söndag men känns ändå som om man borde se ett litet svagt pluss redan om jag skulle ha varit gravid.BIM -2/ BIM -1 enligt appen
Gjorde ett nytt test i morse NEGATIV...
Känns att mensen är på g men ändå inte...
Brösten känns annorlunda än tidigare men det är nog desperat skengraviditet.
Valkyrian- har du testat något mer? Jag tror inte att jag kan hålla mig från att testa längre utan testar i morgonbitti med det RFSU testa tidigt som jag ändå köpt.
Köpte även ett cd idag som jag tänkte vänta med till tidigast lördag. Bim måndag 7/9....seeeeg väntan.......och fortsatt riktigt ont i sittbenen. Kunde knappt sova i går kväll. Är jag inte gravid är det så konstigt det här.
Nu har jag legat kissnödig i flera timmar så jag testade nu ( med testa tidigt) och lika blankt som innan. Då kan jag ju verkligen inte vara gravid! Så nu får jag skärpa till mig!
Tänka på annat, och ge tusan i att testa förrän mensen är sen. ( ge mig styrka, haha)
Bim idag. Testade trots att jag haft bruna flytningar och mest troligt ingen ägglossning. Negativt. Besviken. Mot försök nummer 7 i bim oktober tråden, om det finns någon?
Nu har jag legat kissnödig i flera timmar så jag testade nu ( med testa tidigt) och lika blankt som innan. Då kan jag ju verkligen inte vara gravid! Så nu får jag skärpa till mig!
Tänka på annat, och ge tusan i att testa förrän mensen är sen. ( ge mig styrka, haha)
Ja, det kan det göra :)
Hade blankt grav test igår men tog ett ägglossningstest nu när jag vakna och den visar starkt pos(?)
Visar äggl test pos innan mens??
Tjejer! Ni hade rätt. Stegringen visade sig nu. Äntligen kan jag pusta ut:) Stort grattis till alla som plussat. Ni som kämpar på håller jag både tummar och tår för:) 
6
Tjejer! Ni hade rätt. Stegringen visade sig nu. Äntligen kan jag pusta ut:) Stort grattis till alla som plussat. Ni som kämpar på håller jag både tummar och tår för:)