BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Tjejer! Ni hade rätt. Stegringen visade sig nu. Äntligen kan jag pusta ut:) Stort grattis till alla som plussat. Ni som kämpar på håller jag både tummar och tår för:)
Jag plussade imorse! Det är svagt men det är där och det är rosa! Tom. min man kunde se det.
ÄL+9 idag. Hade lika svagt plus med båda mina tidigare barn. Jag ska dock gå till apoteket idag och köpa ett dyrare test, mest för min mans skull men även för min egen. Kul att se.
Grattis ni andra som plussat!!
Vi fortsätter att vara lika här inne :), vi skulle egentligen inte börja förrän nästa månad då jag är ny på jobbet men tjuvstartade lite med tanken att ta det coolt och blir det så blir det.
Haha, se nu så cool jag är :p. Inbillar mig en hel massa symptom och har redan testat två gånger innan bim.
Håller med dig Valkyrian att det känns rätt kört att få neg test.
Åh vad härligt att det börjar plussas här. Jag vill också!!!!
Jag försöker trösta mig med att var dag jag vet att jag inte är gravid är en dag jag kan frissa i brieost eller fortsätta fitnessträningen (jo, man kan äta brieost då) ;)
Grattis till er som plussat!! ![]()
Idag var jag hos min gynekolog efter 4 månaders försök och ska ta blodprov innan nästa mens för att se om jag har någon ÄL eller ej. Vad gäller ÄL test sa han att dem ska man hålla sig borta från, att de bidrar med stress, ger fel resultat, är otydliga osv osv... Men det känner vi ju alla igen. Så nu inväntar jag testet med spänning för att se om jag har ÄL överhuvudtaget
Nu kom en rosa liten strimma. Antagligen kört för mig. Hade äl för 10 dagar sedan och BIM på söndag.. Lycka till alla????
Åh vad kul för er som plussat ( lite lagom avis) .
Känner igen känslan av att vara rädd att något ska gå fel. Jag har två friska barn, ska man ha sådan tur igen?!
Jag har verkligen inte räknat med att bli gravid direkt, har tagit 3-4 månader med mina andra barn. Det som är så frustrerande är dessa tecken, då tydligast fogarna. Är jag inte gravid så undrar jag vad som är fel på mig, haha.
Läste att vanligt glidmedel kan försvåra en befruktning. Kör ni med vanligt? Vi har haft det våra andra två graviditeter.
Varför är det så lika med pms och graviditets symptom. Man kan ju inte låta bli att analysera sönder allt! Tog faktiskt ett test imorse och visade en svag svag skugga/sträck. Inget som jag litar på då det var med testlagrets sticka dessutom. Nu väntar jag in mensen och hoppas på att den inte dyker upp! Någon mer som testat idag, eller ska innan bmi?:)