• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Svejsan86

Jaha.. Och alla ?????? Var en smile här gos mig på mobilen...

• Greifing
    Ted19 skrev 2015-09-07 08:53:29 följande:

Jaaaa äntligen min tur!! Femte försöket och den månaden som jag känt mig minst gravid!! :)

phpcnNq7t81988.jpgphpcnNq7t81988.jpg

Grattis grattis! vilken bra tråd! Många vackra plus. Det får en att hoppas lite extra ;)

Detta är första gången vi får göra ett andra försök. Med de andra har det tagit sig direkt :)

någon som vet? Jag fick glad gubbe i fredags. Hade sex dagen innan och samma dag. Lördag och söndag blev de inget. Nu först börjar jag noja att det inte ska ta sig.. Nån av er som plussat som kört med CB ältest? Hur gjorde ni? :)
  • LoveEver

Ååh vilken lycka att gå in här igen efter en veckas "uppehåll" och se så många PLUS Hjärta STOORT GRATTIS TILL ER ALLA Gravid

Jag och min man har även glädjen att berätta att vi nu efter andra försöket ska få ett gemensamt barn Hjärta Vi är så otroligt lyckliga SkrattandeOskyldigHjärta

• Svejsan86

Grattis!!

LoveEver skrev 2015-09-07 09:36:19 följande:

Ååh vilken lycka att gå in här igen efter en veckas "uppehåll" och se så många PLUS  STOORT GRATTIS TILL ER ALLA 

Jag och min man har även glädjen att berätta att vi nu efter andra försöket ska få ett gemensamt barn  Vi är så otroligt lyckliga 

• E som i Elin

Grattis alla ni som plussat!

Men kanske extra styrkekram till er som inte gjort det. Nackdelen med dessa sidor är att det är lätt att känna att"alla andra" blir gravida direkt. Kom ihåg att för de flesta tar det många månader, trots att man prickat in äl. Och plusset kommer ändå. Tillslut.

Här blev det mens idag, så nya tag nästa månad. Jag har ju dock två fina fantastiska barn sen innan ( som kom på fjärde försöket) och så här i efterhand hade jag ju inte önskat att de kom tidigare ( då hade jag ju fått några andra barn)

Kram alla ickegravida!

• Ted19

Greifing: den här månaden använde vi oss inte av äl test. Utan vi körde bara pa ca varannan dag under den veckan jag hade äl enligt appen.

• Doris87

Grattis till alla plus ?

Hade ägglossning i fredags och hade sex då men inget mer under helgen då jag jobbat från morgon till kväll..

Nu är det bara att vänta och se,bim är den 18/9

Och detta är försök nr 3

• Moneal

Grattis till alla nygravida blivande mammor :)

så otroligt härligt!!!

• mariatheresia

Grattis

Ted19 skrev 2015-09-07 08:53:29 följande:

Jaaaa äntligen min tur!! Femte försöket och den månaden som jag känt mig minst gravid!! :)

• Agge83

Hej!
    BIM 10/9, trodde mensen kom igår men det var bara en blodsbands flytning för sen kom inget mer.. Så nu är det väl bara att vänta. ;)

Svar på tråden BIM September