• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Miniflicka93

Jag är på bim -6 idag och har sedan efter äl haft "filmjölk" flytningar. Nu idag har jag fått ganska mycket flytningar och dem är vita o trådiga! Nästan som de jag hade vid äl. Har även molande värk i magen. Har aldrig haft detta innan o undrar om de e vanligt att man får sådana här flytningar innan bim om man är gravid?

• Lunda
    Miniflicka93 skrev 2015-09-07 19:12:18 följande:

Jag är på bim -6 idag och har sedan efter äl haft "filmjölk" flytningar. Nu idag har jag fått ganska mycket flytningar och dem är vita o trådiga! Nästan som de jag hade vid äl. Har även molande värk i magen. Har aldrig haft detta innan o undrar om de e vanligt att man får sådana här flytningar innan bim om man är gravid?

Jag har oxå haft rikliga flytningar sedan äl (bim på onsdag tror jag) men jag har haft spiral till för ca två månader sedan så känner att jag inte har någon koll alls på min kropp. Kommer ihåg att det var samma innan jag plussa med dottern så ser det som ett bra tecken :)
  • HCS
    Miniflicka93 skrev 2015-09-07 19:12:18 följande:

Tycker det låter hoppfullt! :)
  • Miniflicka93

Ååh då håller jag tummarna för att de är ett tecken på att något gror i mig! Blev ju genast nojig då jag aldrig haft såhär innan :O

• mariafii

Jag har blivit galen. Man ska inte kolla gamla test men har fått ett troligt spökstreck från 2/9 tycker jag ser skuggor hela tiden men jag har nog verkligen bara blivit galen. Borde ju ökat isåfall och tog ett digitalt i lördags som inte visade något. Men fortfarande väldigt ont i tjejmagen alltså molande värk. ÄL +9

Har en dotter född december 2013
  • HCS
    mariafii skrev 2015-09-07 20:15:04 följande:

Jag har blivit galen. Man ska inte kolla gamla test men har fått ett troligt spökstreck från 2/9 tycker jag ser skuggor hela tiden men jag har nog verkligen bara blivit galen. Borde ju ökat isåfall och tog ett digitalt i lördags som inte visade något. Men fortfarande väldigt ont i tjejmagen alltså molande värk. ÄL +9

Då finns chansen än, det brukar inte ge utslag förrän äl+8-9 :) HÅller tummarna! 
  • mariafii
    HCS skrev 2015-09-07 20:18:45 följande:

Då finns chansen än, det brukar inte ge utslag förrän äl+8-9 :) HÅller tummarna! 

Tack. Men jag har läst ganska mycket om dessa billiga test att de ibland kommer spökstreck. Bara vänta och se. Med lilltösen tror jag jag plussade på ÄL + 11
    Har en dotter född december 2013
  • halo83

När skulle ni säga att man kan testa med ett testa tidigt test? Är på äl+7 idag och tyckte mig ana ett streck men de e nog inbillning..

Svar på tråden BIM September