• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Svejsan86

Grattis till alla er som plussat! Vilka test tycker ni varit bäst?

• Kissekatten2014
    Svejsan86 skrev 2015-09-06 14:58:22 följande:

Ja.. Här tänker jag är jag ibte lite öm? Men så har jag kommit på att jag var lite små dålig i magen i helgen.. Och efteråt blir jag alltid stenhård.. Tidigare graviditeter har jag varit så trött innan.. Vetkligen inte kunnat hålla mig vaken.. Bägge mina barn blev till direkt (en efter nuva ribg!) min senaste geav blev till trots akut ppiller..! Men gjorde en abort.. Men hoppas jag har lätt för bli gravid.. Eller så har man haft sin tur? Sen har jag en annan kille nu... Så.. Denna väntan..!!! Men tycker nog de drar i högrt sida lite ????

Håller tummarna för oss båda nu då att vi båda har turen och bli gravida. Denna väntan mellan äl och bim är så långsam.. Det är mitt första barn och man vill att allt ska ske på en gång.. Va intressant att du blev gravid med en gång efter du använt nuvarande ring, tänds ju mitt hopp lite..
  • Svejsan86

Hur länge har du använt det?

Kissekatten2014 skrev 2015-09-06 15:20:42 följande:

Håller tummarna för oss båda nu då att vi båda har turen och bli gravida. Denna väntan mellan äl och bim är så långsam.. Det är mitt första barn och man vill att allt ska ske på en gång.. Va intressant att du blev gravid med en gång efter du använt nuvarande ring, tänds ju mitt hopp lite..

• Kissekatten2014
    Svejsan86 skrev 2015-09-06 15:28:39 följande:

Hur länge har du använt det?

Sen november-14.. Och har alltid fått en liten blödning på den ring fria veckan..
  • Jadu

Mensen lyser fort med sin frånvaro.. dock har jag till och från under dagen haft kraftig mensvärk o trott att den ska komma men nope. .

• Paxen
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-06 15:44:30 följande:

Sen november-14.. Och har alltid fått en liten blödning på den ring fria veckan..

Så jäkla onödigt o skriva utan riktig info... Men jag är döööööönyfiken. Bim -8 i morgon... Lite småvärk o stickningar i livmodern men inte hela tiden så vet ej... Sjukt trög mage, ömma ådriga bröst (men det har jag ju haft i flera månader..)

Grattis alla lyckliga plussisar!! :D

Kissekatten, vad ska du använda för test o när??
  • Kissekatten2014
    Paxen skrev 2015-09-06 19:48:59 följande:

Så jäkla onödigt o skriva utan riktig info... Men jag är döööööönyfiken. Bim -8 i morgon... Lite småvärk o stickningar i livmodern men inte hela tiden så vet ej... Sjukt trög mage, ömma ådriga bröst (men det har jag ju haft i flera månader..)

Grattis alla lyckliga plussisar!! :D

Kissekatten, vad ska du använda för test o när??

Har också haft stickningar till och från sen i onsdags och väldigt känsliga bröatvårtor..

Är nog kroppen som bara jävlas med mig, men ska ta ett grav test på bim dagen och då blir det nog med vanligt test från graviditetskollen om jag kan hålla mig tills dess..
  • Lunda
    Jadu skrev 2015-09-06 17:52:56 följande:

Mensen lyser fort med sin frånvaro.. dock har jag till och från under dagen haft kraftig mensvärk o trott att den ska komma men nope. .

Precis så har jag oxå haft i några dagar.

Mensvärk som kommer och går men ingen mens. Kraftiga flytningar däremot så tror hela tiden att mensen kommer så springer på toa stup i kvarten och kollar :P
  • Jadu
    Lunda skrev 2015-09-06 21:13:29 följande:

Precis så har jag oxå haft i några dagar.

Mensvärk som kommer och går men ingen mens. Kraftiga flytningar däremot så tror hela tiden att mensen kommer så springer på toa stup i kvarten och kollar :P

När har du bim? Hoppas du får ett plus :)

Min skulle komma idag men får väl se om den kommer i natt eller imorgon.. hoppas inte.
  • Smilla

ÄL+8 idag (tror jag) och än märker jag inget alls. Känner mig redan deppig och ledsen över att jag tror att det inte blir något. Vet att det är tidigt än men har verkligen noll symptom. Varför kan tiden inte bara flyga fram?

Någon av er som inte haft några symptom alls men fått plus?

Svar på tråden BIM September