BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Så sant!
Grattis alla ni som plussat!
Men kanske extra styrkekram till er som inte gjort det. Nackdelen med dessa sidor är att det är lätt att känna att"alla andra" blir gravida direkt. Kom ihåg att för de flesta tar det många månader, trots att man prickat in äl. Och plusset kommer ändå. Tillslut.
Här blev det mens idag, så nya tag nästa månad. Jag har ju dock två fina fantastiska barn sen innan ( som kom på fjärde försöket) och så här i efterhand hade jag ju inte önskat att de kom tidigare ( då hade jag ju fått några andra barn)
Kram alla ickegravida!
En helt annan fråga.. Detta är ju kopplat till mitt fb konto.. Kan folk där då se vad jag skriver..??? ????
Grattis till alla plus
Hade ägglossning i fredags och hade sex då men inget mer under helgen då jag jobbat från morgon till kväll..
Nu är det bara att vänta och se,bim är den 18/9
Och detta är försök nr 3
Har varit borta härifrån i några dagar nu så grattis till alla plus!! Jag hade förmodligen äl i lördags eller söndags så vi har myst till det så mycket vi bara kan den gångna veckan. Första försöket och jag undrar redan hur man ska stå ut med väntan till bim :o Och efter att ha läst de senaste inläggen här så inser jag redan att jag kommer känna efter extremt mycket varje dag ;)
Har varit borta härifrån i några dagar nu så grattis till alla plus!! Jag hade förmodligen äl i lördags eller söndags så vi har myst till det så mycket vi bara kan den gångna veckan. Första försöket och jag undrar redan hur man ska stå ut med väntan till bim :o Och efter att ha läst de senaste inläggen här så inser jag redan att jag kommer känna efter extremt mycket varje dag ;)
ÄL+ 9 idag (på ett ungefär). Idag fick jag en liten mini-miniblödning och illamåendet sköljer över mig med jämna mellanrum. Kan det vara något på G iaf? Hoppas hoppas.
Vad spännande! Är de säkert då.. ????
ÄL+ 9 idag (på ett ungefär). Idag fick jag en liten mini-miniblödning och illamåendet sköljer över mig med jämna mellanrum. Kan det vara något på G iaf? Hoppas hoppas.
Några som har yrsel innan äl? Har bara haft yrsel när jag varit gravid (det är jag inte, ännu :)
Hej,
Hoppas in jag också. Första barnet, första försöket. BIM 10/9 eller 11/9. Två appar som inte är riktigt överens... Gjorde ett test igår morse som var negativt men inte gett upp hoppet ännu då det ju var ett väldigt tidigt test.
Går runt och letar symptom konstant. Det svåra är ju att många liknar de jag brukar få precis innan mens. Bara att de dykt upp tidigare nu än vanligt. Håller tummarna så hårt jag kan.
Har haft ont o ömmat nere i tjejmagen hela dagen idag. ..o äl är inte förrän på lördag så vet inte vad detta är. Har börjat dricka grapefruktjuice då jag läst att det ska underlätta, är väl mest en skröna men gör det väl mest för att göra barnvakandet lite roligare; känns lijsom lite bättre när man gär något mer än bara vänta..o om man är mer avslappnad o så ,så kanske kroppen blir lite mer mottaglig ;)