BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Grattis till alla plus!
Jag går och väntar på äl som är typ
På fredag. Blinkande glad gubbe idag också? Brukar ha det 5-6 dagar innan äl( fast glad gubbe)
Så nu blir det mys varannan dag med start i lördags.... Försöker och inte ha varje dag för att spara mannens lite ;)
När har du bim? Hoppas du får ett plus :)
Min skulle komma idag men får väl se om den kommer i natt eller imorgon.. hoppas inte.
Grattis igen till alla gravida :) Hoppas jag kan göra er sällskap snart ;)
Hoppas att lillpyret vill stanna <3
Jag är inte helt säker men tror bim är på onsdag. Efter jag testa negativt i lördags så tänker jag inte chansa utan testar tidigast torsdag om inte mensen kommit.
Håller tummarna för oss båda för att det blir plus :)
Jag vakna med nästäppa idag.. Kan ju lika gärna hålla på att bli förkyld.. Eller kanske inte... Äl + 5 bara
Grattis till er som plussat!!
Själv väntar jag in ägglossning som borde bli onsdag-torsdag. :)
Jaaaa äntligen min tur!! Femte försöket och den månaden som jag känt mig minst gravid!! :)

Hoppas att lillpyret vill stanna <3
Grattis!!! ????????
Jaaaa äntligen min tur!! Femte försöket och den månaden som jag känt mig minst gravid!! :)