• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • misslina

Grattis till alla plus!

Jag går och väntar på äl som är typ
    På fredag. Blinkande glad gubbe idag också? Brukar ha det 5-6 dagar innan äl( fast glad gubbe)
    Så nu blir det mys varannan dag med start i lördags.... Försöker och inte ha varje dag för att spara mannens lite ;)

• Lunda
    Jadu skrev 2015-09-06 21:16:04 följande:

När har du bim? Hoppas du får ett plus :)

Min skulle komma idag men får väl se om den kommer i natt eller imorgon.. hoppas inte.

Jag är inte helt säker men tror bim är på onsdag. Efter jag testa negativt i lördags så tänker jag inte chansa utan testar tidigast torsdag om inte mensen kommit.

Håller tummarna för oss båda för att det blir plus :)
  • Lunda

Grattis igen till alla gravida :) Hoppas jag kan göra er sällskap snart ;)

• Madeleine 916
    Novembersmile skrev 2015-09-07 06:10:44 följande:

Hoppas att lillpyret vill stanna <3

Stort grattis :)
  • Jadu
    Lunda skrev 2015-09-07 07:47:19 följande:

Jag är inte helt säker men tror bim är på onsdag. Efter jag testa negativt i lördags så tänker jag inte chansa utan testar tidigast torsdag om inte mensen kommit.

Håller tummarna för oss båda för att det blir plus :)

Hoppas den inte kommer. Min håller sig borta, mensvärk och illamående i morse.
  • Svejsan86

Jag vakna med nästäppa idag.. Kan ju lika gärna hålla på att bli förkyld.. Eller kanske inte... Äl + 5 bara

• Ted19

Jaaaa äntligen min tur!! Femte försöket och den månaden som jag känt mig minst gravid!! :)

• Greifing
    Novembersmile skrev 2015-09-07 06:10:44 följande:

phpqFA6Ki96403.jpg

Hoppas att lillpyret vill stanna <3

BF 2013-08-05
    Stort grattis :)!
  • Svejsan86

Grattis!!! ????????

Ted19 skrev 2015-09-07 08:53:29 följande:

Jaaaa äntligen min tur!! Femte försöket och den månaden som jag känt mig minst gravid!! :)

Svar på tråden BIM September