BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Och jag 16... Tiden går sagta!
Har du bim idag? Jag har bim idag men ingen mens än. Dick precis som dig rejäl mensvärk sen igår kväll och känner mig än och det ilar lite i underlivet.
Tack för svar.
mensen har faktiskt inte dykt upp, trots att jag haft binda sen igår och rejäl mensvärk. Men jag tror verkligen att det är kört denna gång, känns så där ömt i underlivet som det gör precis när mensen kommer. Och cb var verkligen neg. Inga skuggor, nada.
Dessutom hade jag tidig ÄL denna månad ( tror jag) och med de tidigare barnen testade jag plus på cb flera dagar innan.
Det som oroar mig lite är denna värk i fogarna. Är jag inte gravid tänker jag att något kanske är fel.
Men som sagt, känner mig mycket coolare nu. Blir det så blir det, det vore jättemysigt med en trea. Och blir det inte är jag lyckligast på jorden ändå.
Är dock genuint glad för ditt plus Valkyrian. Och de dör testa tidigt verkar ju fortfarande vara rätt kassa.
Inte lyckats få något positivt äl test. Mehade ömma äggstockar för 1,5 vecka sedan. Idag tog jag ett gravtest lite på chans. Där fanns två streck!
Inte lyckats få något positivt äl test. Mehade ömma äggstockar för 1,5 vecka sedan. Idag tog jag ett gravtest lite på chans. Där fanns två streck!
Grattis till alla plus! :) Min väntan är lång då jag i fredags som sagt fick en glad gubbe på äl testet. Har nog aldrig längtat så mycket efter den 20e som nu! ;)
Negativt test idag på BIM, dock ingen mens ännu. Haft mensvärk till och från i en vecka så trodde mensen skulle komma tidigare än förväntat.
Grattis till alla er lyckliga som plussat 
Negativt test idag på BIM, dock ingen mens ännu. Haft mensvärk till och från i en vecka så trodde mensen skulle komma tidigare än förväntat.
Grattis till alla er lyckliga som plussat
Och jag 16... Tiden går sagta!
Ted19: enligt menskalendern bim i morgon. Dag 29. Har haft cykler mellan 26 och 32 dagar de senaste halvåret, så egentligen vet jag inte.
Nu ska jag inte testa mer iaf.
Ja.. Här tänker jag är jag ibte lite öm? Men så har jag kommit på att jag var lite små dålig i magen i helgen.. Och efteråt blir jag alltid stenhård.. Tidigare graviditeter har jag varit så trött innan.. Vetkligen inte kunnat hålla mig vaken.. Bägge mina barn blev till direkt (en efter nuva ribg!) min senaste geav blev till trots akut ppiller..! Men gjorde en abort.. Men hoppas jag har lätt för bli gravid.. Eller så har man haft sin tur? Sen har jag en annan kille nu... Så.. Denna väntan..!!! Men tycker nog de drar i högrt sida lite ????
Har haft små stickningar i vänstra äggstocken sen onsdag och torsdag, haft väldigt känsliga bröstvårtor sen äl och igår kväll trodde jag att jag skulle bli sjuk frös och var varm omvartannat och idag mår jag som vanligt. Se om det kan va nåt eller om kroppen bara spökar då jag sluta med nuva ringen den 13/8..