BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Grattis alla som plussat!! Vilken start bra start på månaden :)) ??
Grattis till alla plus! Bim idag och har rejäl mensvärk men ingen mens ännu.. Känns som att den kommer närsomhelst dock :(
Grattis alla plussare... Själv har jag bim den 15/9 så lång väntan..
Grattis till alla plus!
Har själv BIM imorgon, men jag har haft små blödningar i en veckas tid nu :( Än så länge ingen mensvärk. Minus på gravtest igår.
Bim idag,negativt med cb digital (utan veckoindikator) känns som den är på g,mensvärk titt som tätt och springer på toa var 5e min känns de som för de känns som den kommit.. får invänta under dagen så köra på försök nr 9 till bim i oktober
Så kul med alla plus!!!
Grattis till de som plussat igår och idag!!!
[quote=75722646][quote-nick]E som i Elin skrev 2015-09-06 07:21:47 följande:[/quote-nick][/quote]
Ja då jag har skrivit ned det, testade negativt hela vägen bim -5 till Bim:
Bim -5: minus med rfsu vanligt, morgonurin
BIM -4: minus med rfsu testa tidigt samt cb ^^
BIM -3: minus rfsu testa tidigt, tycker mig se en svag skugga på cb men ingen annan skulle ha sett den och skulle inte gått att fota
BIM -2: minus med rfsu testa tidigt
Bim -1: negativt med testlagrets, dock inte morgonurin. På kvällen fick jag samma typ av knölar i bröstet jag fått med sonen dagen innan Bim
Bim: svagt plus, kunde varit spökstreck men under dagen förstod jag att det skulle bli plus.
BIM+1: positivt med cb digitalt på morgonurin.
Så att testen kan vara negativa hela vägen till Bim och därefter kommer jag tro på i framtiden iaf.
Hoppas du inte får din mens :)
Åh Valkyrian!!! Grattis! Jag var tvungen att kika in och se hur det gick för dig!
Men visst testad du några negativa test innan?! Minns du när det var och vilket test det var?
Kram och lycka till!
Tack för svar.
mensen har faktiskt inte dykt upp, trots att jag haft binda sen igår och rejäl mensvärk. Men jag tror verkligen att det är kört denna gång, känns så där ömt i underlivet som det gör precis när mensen kommer. Och cb var verkligen neg. Inga skuggor, nada.
Dessutom hade jag tidig ÄL denna månad ( tror jag) och med de tidigare barnen testade jag plus på cb flera dagar innan.
Det som oroar mig lite är denna värk i fogarna. Är jag inte gravid tänker jag att något kanske är fel.
Men som sagt, känner mig mycket coolare nu. Blir det så blir det, det vore jättemysigt med en trea. Och blir det inte är jag lyckligast på jorden ändå.
Är dock genuint glad för ditt plus Valkyrian. Och de dör testa tidigt verkar ju fortfarande vara rätt kassa.
Och jag 16... Tiden går sagta!
Grattis alla plussare... Själv har jag bim den 15/9 så lång väntan..