• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Lunda

Äl + 15 idag och fortfarande ingen mens. Testet visade ännu en gång negativt så nu har jag gett upp. Nu vill jag bara att mensen kommer någon gång så vi kan påbörja försök nr två.

Att jag inte är gravid kan jag leva med. Det är ju bara att ta nya tag nästa månad :)

Men jag blir så irriterad när kroppen jävlas. Trodde aldrig jag skulle uppleva känslan att sakna mensen ;)

• Missii

Hej på er!

Hoppar in i denna tråden :)

Hade BIM igår och tant röd har fortfarande inte dykt upp!! Hoppas hoppas det har tagit sig denna gången, isåfall blir det tredje gången gillt :) min mens brukar vara som en klocka och jag brukar få en hemsk mensvärk ca 3 timmar innan mensen anländer. Denna gången har jag haft molvärk i magen från och till i ca 5 dagar innan BIM, så vem vet det kanske växer ett litet frö där inne. Men vågar inte hoppas för mycket så man inte blir alltför besviken om mensen dyker upp. Om den fortfarande inte dykt upp till helgen, så blir det ett test på lördag :)

• Svejsan86

Gud hur kan du hålla dkg.. Hehe spännande!

Missii skrev 2015-09-10 08:05:03 följande:

Hej på er!

Hoppar in i denna tråden :)

Hade BIM igår och tant röd har fortfarande inte dykt upp!! Hoppas hoppas det har tagit sig denna gången, isåfall blir det tredje gången gillt :) min mens brukar vara som en klocka och jag brukar få en hemsk mensvärk ca 3 timmar innan mensen anländer. Denna gången har jag haft molvärk i magen från och till i ca 5 dagar innan BIM, så vem vet det kanske växer ett litet frö där inne. Men vågar inte hoppas för mycket så man inte blir alltför besviken om mensen dyker upp. Om den fortfarande inte dykt upp till helgen, så blir det ett test på lördag :)

• Svejsan86

Bim -6 å negativt igen.. Idag med gravidkollens testa tidigt... Ger ju snart upp

• Angdev
    Svejsan86 skrev 2015-09-10 08:07:01 följande:

Bim -6 å negativt igen.. Idag med gravidkollens testa tidigt... Ger ju snart upp

Fast BIM-6 är ju jättetidigt och inte alls vanligt att man plussar på. Is i magen o testa närmre BIM då får du mer rättvist resultat.
  • Svejsan86

Ja de d väl så.. Test-knarkar här.. Å ledig tills mån så vad ska man göra.. Hehe

Angdev skrev 2015-09-10 08:12:11 följande:

Fast BIM-6 är ju jättetidigt och inte alls vanligt att man plussar på. Is i magen o testa närmre BIM då får du mer rättvist resultat.

• Smilla

Jättedeppig nu och vill helst vara gråta! Tog ett test imorse som inte kunde vara mer negativt. ÄL+12 idag och har haft blödning nu i typ 4 dagar. Det hade jag ju förra graviditeten också men då plussade jag ju vid den här tiden också.

Fattar bara inte varför jag mår så illa hela tiden?!?

Det är så jobbigt när man känner sig ledsen och helst bara vill gråta ut hos någon och prata om det men det går ju inte.

Är det mensen som är tidig eller är det en riklig nidblödning?

• Svejsan86

Vad jobbigt.. Får hoppas på nid :)

Smilla skrev 2015-09-10 08:40:50 följande:

Jättedeppig nu och vill helst vara gråta! Tog ett test imorse som inte kunde vara mer negativt. ÄL+12 idag och har haft blödning nu i typ 4 dagar. Det hade jag ju förra graviditeten också men då plussade jag ju vid den här tiden också.

Fattar bara inte varför jag mår så illa hela tiden?!?

Det är så jobbigt när man känner sig ledsen och helst bara vill gråta ut hos någon och prata om det men det går ju inte.

Är det mensen som är tidig eller är det en riklig nidblödning?

• Fian88
    Svejsan86 skrev 2015-09-10 08:07:01 följande:

Hur många dagar sen hade du äl?
  • Suada86

Hej tjejer..härkom mensen för tidigt en HEL vecka...konstigt...hade alltså bara en cykel på 20 dagar..aldrig hänt innan...nån som känner igen sig?

Har någon provat rosenrot? Vilken sort isåfall?

Kram på er kämpar

Svar på tråden BIM September