• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Paxen

Suada, så fick jag i augusti! Jättekonstigt! :O

Igår CB plus bim-6 (spök eller sjukt svag pos)

Idag bim - 5, RFSU (neg.)

Mår illa korta stunder morgon, middag, kväll. Men det kan jag göra pga lite vad som helst. Nervöst lagd. Hehe...

• Svejsan86

8 eller 9.. Bara ><

Fian88 skrev 2015-09-10 09:26:50 följande:

Hur många dagar sen hade du äl?

• Angdev
    Svejsan86 skrev 2015-09-10 08:22:21 följande:

Ja de d väl så.. Test-knarkar här.. Å ledig tills mån så vad ska man göra.. Hehe

Been there, done that :D
  • Svejsan86

Sktterå set på gossip girl å köper nytt smink.. Fått så mkt finnar.. Vilket jag brukar förvisso innan mens med... Och funderar på presebt till sonen som snart blir 6år.. Tips kanske? Han önskar sig en lego sak för 2000kr >< = glöm de...

Angdev skrev 2015-09-10 09:44:50 följande:

Been there, done that :D

• Svejsan86

Eller hur!

Molle90 skrev 2015-09-10 10:34:37 följande:

snart bara 1 vecka kvar till jag kan få ett svar usch va tiden går sakta 

• Svejsan86

Eller hur!

Molle90 skrev 2015-09-10 10:34:37 följande:

snart bara 1 vecka kvar till jag kan få ett svar usch va tiden går sakta 

• Svejsan86

Mitt ena bröst är så ömt å mollar i magen... Gah! Kan tiden gå?!

• Stassa

Hej!
    Jag har följt tråden i en vecka, men inte skrivit. Jag hade ÄL den 30/8 och BIM den 13/9, alltså på söndag. Jag har inte testar ännu, men är så sugen.
    Vi ska dock på middag på lördag, så jag tror att jag kommer ta ett test på då, för att veta om jag kan ta ett glas vin till middagen eller inte.
    Det är sjätte försöker med andra barnet. Har en underbar liten prinsessa hemma på snart 1,5 år, som jag tror vill bli storasyster.

• mariatheresia

Förra månaden gjorde jag av med många test i onödan så denna ska jag hålla mig. Ägglossning de lux här. Myst allt vad vi kan så nu den låååång väntan till den 24 sep. Har lovat att inte testa före den 20:e så bara att hitta på annat.

Tempen har gått upp så ägget har väl släppt då. Vet inte om man borde mysa en extra gång ikväll men tror inte mannen orkar det

Svar på tråden BIM September