BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
8 eller 9.. Bara ><
Jag hoppar gärna in :)
ÄL: 6 september
BIM: 21 september
Försök: 4
Första barnet.
Hej tjejer..härkom mensen för tidigt en HEL vecka...konstigt...hade alltså bara en cykel på 20 dagar..aldrig hänt innan...nån som känner igen sig?
Har någon provat rosenrot? Vilken sort isåfall?
Kram på er kämpar
Ja du har ju så rätt.. Beställde några nya idag så jag har i helgen.. Hahaa
Tips är att försöka hålla sig med testerna till i alla fall äl+10-12. Äl+10 är ju bim-4 om man har en lutealfas på 14 dagar, och på de flesta test står det att så få som 50% får ett rättvisande svar på bim-4. Men förstår att det är svårt! Håller tummarna
Men oj har du slutat nyligen med preventivmedel...Jag har rosenrot forte tror jag och tycker det helt okej känner större lustigt. . Köpte det på graviditetenkollen och glöm inte folsyran.
Hej!
Jag har följt tråden i en vecka, men inte skrivit. Jag hade ÄL den 30/8 och BIM den 13/9, alltså på söndag. Jag har inte testar ännu, men är så sugen.
Vi ska dock på middag på lördag, så jag tror att jag kommer ta ett test på då, för att veta om jag kan ta ett glas vin till middagen eller inte.
Det är sjätte försöker med andra barnet. Har en underbar liten prinsessa hemma på snart 1,5 år, som jag tror vill bli storasyster.
Hej tjejer
Jag har idag börjat få ont vid vänster äggstock och pendlar över till höger precis som molande mensvärk men, mår även illa till och från vilket jag tror jag nämde tidigare. men är det normalt att ha molvärk så? kommer inte ihåg hur det var med dom andra.