• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Madeleine 916

Jag fick jätte svagt plus nu på bim -5 jag hoppas det är på riktigt. För jag fick mf förra månaden så det inte är något som är kvar från då. jag tog ett grav-test när blödning hade slutat och då var det fortfarande plus men knappt så man såg det. Tror ni att det är ny graviditet nu?
  • Molle90
    Madeleine 916 skrev 2015-09-10 16:46:40 följande:
    Jag fick jätte svagt plus nu på bim -5 jag hoppas det är på riktigt. För jag fick mf förra månaden så det inte är något som är kvar från då. jag tog ett grav-test när blödning hade slutat och då var det fortfarande plus men knappt så man såg det. Tror ni att det är ny graviditet nu?
    Har inte erfaren het av mf själv men jag tror mycket väl det kan vara en ny graviditet :)
  • Kissekatten2014
    Madeleine 916 skrev 2015-09-10 16:46:40 följande:

Håller tummarna att det är en ny graviditet..
  • Kissekatten2014
    Suada86 skrev 2015-09-10 14:38:26 följande:

Nej, slutade med pillren för 2 år sen :S därför vart det sååå konstigt...tänkte att vi vart så lugna över bebisskapandet o sen bara som en blixt från klar himmel....

Kör oxå på folsyra sen månader tillbaka...o idag börjar jag med rosenroten så om inget annat så kanske jag blir mindre trött :) känner du nån skillnad? Förutom lusten? Vilket altid är pluss såklart ;)

Va konstigt då borde ju kroppen va i ordningen men den där kroppen är ett fenomen i sig..

Känner mig piggare har faktiskt lättare att gå upp på morgonen om det nu kan va rosenroten..
  • Madeleine 916
    Molle90 skrev 2015-09-10 16:53:53 följande:

Har inte erfaren het av mf själv men jag tror mycket väl det kan vara en ny graviditet :)

Ja jag hoppas det för alla gravid syntomer försvann efter mf och nu har jag haft känningar ända sen äl
  • Missii

Fortfarande ingen mens! Jag kan nog inte hålla mig, blir nog ett test imorgon bitti ;) om inte mensen dykt upp vill säga!

Svejsan86 skrev 2015-09-10 08:06:06 följande:

Gud hur kan du hålla dkg.. Hehe spännande!

• Svejsan86

Jösses! Hormoner är de ju i kroppen... Sambon gick.. :o höll på å laga mat men så sluta de med att jag slängde allt gick och la mig höll på börja gråta... Haha...

• line89

Hej allihop, jag skulle behöva lite hjälp =)

I tisdags morse vid 05.30 fick jag "glad gubbe" på ÄL-testet (då var det exakt 24h sedan jag testade sist och då var det negativt), på kvällen vid 18-tiden testade jag en gång till och då var det negativt. När jag testade dagen efter var det också negativt. Har ägget släppt när det är negativt eller hur fungerar det egentligen, blir helt förvirrad, haha. 

Vi "fick till det" i måndags kväll samt på tisdagskvällen. Inte på onsdagen. Vad tror ni, har vi prickat in lite rätt i alla fall? =/

Svar på tråden BIM September