• Anonym (Äntligen!)

Julia Caesar avslöjad!

Äntligen är rasisten Julia Caesar avslöjad som den före detta DN-journalisten Barbro Jöberger. Trots att hon själv hängt ut personer med namn och bild i olika bloggar så motsatte hon sig att själv stå för sina åsikter med namn och bild.

Nu är det åtgärdat!

www.expressen.se/kultur/hon-ar-julia-caesar/

• Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!
  • Nerfherder
    Anonym (Äntligen!) skrev 2015-09-02 17:28:04 följande:

Äntligen är rasisten Julia Caesar avslöjad som den före detta DN-journalisten Barbro Jöberger. Trots att hon själv hängt ut personer med namn och bild i olika bloggar så motsatte hon sig att själv stå för sina åsikter med namn och bild.

Nu är det åtgärdat!

www.expressen.se/kultur/hon-ar-julia-caesar/

If you cant stand the heat, stay out of the kitchen
  • Solidaritet
    Lucky76 skrev 2015-09-03 17:17:51 följande:
    Jag har kontaktat FL och bett om dina uppgifter för en polisanmälan. Jag vet att anmälan inte kommer att leda någonvart men det är en principsak. Man anklagar inte människor för att ha begått allvarliga brott hur som helst. 
    Då kanske dessa personer bör avstå ifrån att begå allvarliga brott till att börja med? Foten i munnen
  • Anonym (Jodsalt)
    Anonym (bye,bye,pressetik) skrev 2015-09-03 23:09:01 följande:
    Att tjäna pengar.
    Bingo.

• Nerfherder
    Anonym (Jodsalt) skrev 2015-09-04 10:48:36 följande:

Bingo.

Vad är då Julia Ceasars mål?

Få uppmärksamhet.
  • Anonym (vem?)
    Nerfherder skrev 2015-09-04 08:22:44 följande:
    If you cant stand the heat, stay out of the kitchen
    Konstigt att det resonemanget inte gäller när det är "PK-journalister" som Orrenius som "hotas"...

• Nerfherder
    Anonym (vem?) skrev 2015-09-04 13:00:03 följande:

Konstigt att det resonemanget inte gäller när det är "PK-journalister" som Orrenius som "hotas"...

Klart att det gör
  • Anonym (vem?)
    Nerfherder skrev 2015-09-04 13:03:15 följande:
    Klart att det gör
    Nja, det gör det ju inte i samhällsdebatten. När Orrenius eller någon annan journalist får ta emot hotfulla samtal/mail (eller påstår sig ha fått det) så blåses det upp jättestort. Men om någon av dem de hetsat emot med sina karaktärsmord utsätts för samma sak så får man tydligen finna sig i det eftersom man är en sådan där "rasist".

Ärligt talat är jag förvånad att situationen än så länge inte eskalerat mer än den gjort. Förr eller senare kommer ju folk att få sätta livet till som kvällspressen hetsar och förföljer.
  • Nerfherder
    Anonym (vem?) skrev 2015-09-04 13:11:27 följande:

Nja, det gör det ju inte i samhällsdebatten. När Orrenius eller någon annan journalist får ta emot hotfulla samtal/mail (eller påstår sig ha fått det) så blåses det upp jättestort. Men om någon av dem de hetsat emot med sina karaktärsmord utsätts för samma sak så får man tydligen finna sig i det eftersom man är en sådan där "rasist".

Ärligt talat är jag förvånad att situationen än så länge inte eskalerat mer än den gjort. Förr eller senare kommer ju folk att få sätta livet till som kvällspressen hetsar och förföljer.

Ja det är ju såååååå synd om anonyma näthatare
  • Anonym (Jodsalt)
    Nerfherder skrev 2015-09-04 13:13:35 följande:
    Ja det är ju såååååå synd om anonyma näthatare
    Julia Caesar är ingen anonym näthatare. Hon är en omtyckt omdebatterad debattör.
    bit.ly/1KIa5tZ

Jag har läst vad Orrenius och den andra gjort. Det är ju ren stalking. Var är Aschberg? De stalkade den stackars tanten. Sökte upp hennes sommarstuga och stod och bankade. Naturligtvis vill de göra en "hit piece" på henne.
  • Sigfrid

Ok! Kan Du tala om för mig vem hon har hängt ut personligen som vill vara anonym?

Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!