• Anonym (Äntligen!)

Julia Caesar avslöjad!

Äntligen är rasisten Julia Caesar avslöjad som den före detta DN-journalisten Barbro Jöberger. Trots att hon själv hängt ut personer med namn och bild i olika bloggar så motsatte hon sig att själv stå för sina åsikter med namn och bild.

Nu är det åtgärdat!

www.expressen.se/kultur/hon-ar-julia-caesar/

• Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!
  • Lucky76
    Anonym (@) skrev 2015-09-03 16:05:13 följande:
    Om du vill söka jobb någon gång i framtiden. Om någon du känner googlar ditt namn och hamnar här och går tillbaka och läser allt du har skrivit i andra trådar osv osv.
    Vet du, jag är en riktigt människa. jag har åsikter som vem som helst. Vissa bra, vissa dåliga. Jag vet vem jag är och skäms inte ett jota för det jag tycker och tänker. Har jag skrivit taskiga saker i affekt? Absolut! Precis som alla andra men jag har aldrig begått ett brott, jag har aldrig hotat någon och jag har aldrig hetsat mot någon folkgrupp eller person. Du är det jag tycker är fel i samhället idag, alla som sitter och gömmer sig bakom anonyma nick utan att våga stå för någonting alls. Bar eller dåligt.
  • Lucky76
    Lucky76 skrev 2015-09-03 16:10:56 följande:
    Vet du, jag är en riktigt människa. jag har åsikter som vem som helst. Vissa bra, vissa dåliga. Jag vet vem jag är och skäms inte ett jota för det jag tycker och tänker. Har jag skrivit taskiga saker i affekt? Absolut! Precis som alla andra men jag har aldrig begått ett brott, jag har aldrig hotat någon och jag har aldrig hetsat mot någon folkgrupp eller person. Du är det jag tycker är fel i samhället idag, alla som sitter och gömmer sig bakom anonyma nick utan att våga stå för någonting alls. Bar eller dåligt.
    **Bra eller dåligt** Skäms
  • Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 16:06:43 följande:
    Nej, det har du inte. Du och ni andra späder på mina fördomar mot extremister. Ni gör allt ni kan för att få verka i det dolda, för att slippa stå för era åsikter och fortsätta vara anonyma. Och så klagar ni på JC som också vill vara anonym! Dubbelmoral much?

Det skulle vara så enkelt för er att säga vad ni vill att jag gör för att bevisa att jag är den jag utger mig för att vara men trots det sitter ni bara och larvar er som småungar. 
    BUSTED! Jag har visst ringt, det var ingen som svarade! Tråkigt att man inte får vara extremist i fred längre!
  • EnAnonumius
    Anonym (ljuset) skrev 2015-09-03 15:52:50 följande:
    Det här är Luck76 offentliga profil. Var menar du att ditt namn står?
    Tja jag ligger ju på "Gammla FL" och debattera fortfarande..

Men när jag gick över till "NYA FL"  för att profilerna ser lite annorlunda ut på på nya respektive gamla FL, och gick in på Lucky76's profil (via NYA) så stod hennes namn där.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (ljuset)
    EnAnonumius skrev 2015-09-03 16:13:54 följande:
    Tja jag ligger ju på "Gammla FL" och debattera fortfarande..

Men när jag gick över till "NYA FL"  för att profilerna ser lite annorlunda ut på på nya respektive gamla FL, och gick in på Lucky76's profil (via NYA) så stod hennes namn där.
    Då har hen lagt till det i efterhand.
  • Lucky76
    Anonym (ljuset) skrev 2015-09-03 16:13:44 följande:
    BUSTED! Jag har visst ringt, det var ingen som svarade! Tråkigt att man inte får vara extremist i fred längre!
    Lögn. Du har inte ringt. Min mobil ligger framför mig och jag har inga missade samtal. Du vet lika väl som jag att du inte ringt.

Jag uppmanar alla att ta fram mitt nummer på hitta.se, ringa eller skicka ett sms så att jag får bevisa att min anonyme vän ljuger. Vet inte hur jag ska göra det annars?
  • Nerfherder
    Lucky76 skrev 2015-09-03 16:17:34 följande:
    Lögn. Du har inte ringt. Min mobil ligger framför mig och jag har inga missade samtal. Du vet lika väl som jag att du inte ringt.

Jag uppmanar alla att ta fram mitt nummer på hitta.se, ringa eller skicka ett sms så att jag får bevisa att min anonyme vän ljuger. Vet inte hur jag ska göra det annars?
    Problemet i det här fallet blir att ingen av er kan bevisa något. Det spelar liksom ingen roll om någon ringer dig nu, eftersom båda 2 kan hitta på.
  • Lucky76
    Nerfherder skrev 2015-09-03 16:28:13 följande:
    Problemet i det här fallet blir att ingen av er kan bevisa något. Det spelar liksom ingen roll om någon ringer dig nu, eftersom båda 2 kan hitta på.
    Ring du då!
  • Swagger
    Lucky76 skrev 2015-09-03 14:44:25 följande:
    Vill du tillägga något? Varför är du anonym? Är du feg? Vågar du inte stå för dina åsikter? 

Länka till något JC har skrivit som enligt lagen skall anses som hets mot folkgrupp så ska jag ändra uppfattning.

Igen, jag vill klargöra att jag inte håller med JC i det hon skriver men jag tycker att hon borde ha rätt till sin åsikt utan att behöva hatas och hotas av media, kändisar, journalister, vänsterextremister och politiker. 
    När jag klickar på din profil kan jag inte se ditt riktiga namn. Missar jag det, eller är det så att du också är anonym här?
  • Iarwain
    Lucky76 skrev 2015-09-03 16:33:39 följande:
    Ring du då!
    Ett annat sätt kan vara att du skickar PM, till mig, med vad din mormor och morfar heter/hette.
    Lätt att ta reda på om man vet hur, men tar lite tid.
Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!