• Anonym (Äntligen!)

Julia Caesar avslöjad!

Äntligen är rasisten Julia Caesar avslöjad som den före detta DN-journalisten Barbro Jöberger. Trots att hon själv hängt ut personer med namn och bild i olika bloggar så motsatte hon sig att själv stå för sina åsikter med namn och bild.

Nu är det åtgärdat!

www.expressen.se/kultur/hon-ar-julia-caesar/

• Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!
  • Anonym (anonym)

JC har medvetet publicerat namn och telefonnummer till en journalist i en media som vänder sig till individer som är har en viss agenda kallar man sig erfaren journalist så vet man vilka konsekvenser detta får.

• Nerfherder
    Anonym (Jodsalt) skrev 2015-09-04 14:29:13 följande:

Kallar du Ulf Nilson för sdare och rasist? :o Kollade du ens länken?

Anonym (Jodsalt) skrev 2015-09-04 14:29:13 följande:

Kallar du Ulf Nilson för sdare och rasist? :o Kollade du ens länken?

Nej, jag brukar inte öppna förkortade länkar. Vilken Ulf Nilsson menar du, och varför skulle inte han kunna vara SD:are, eller rasist
  • Anonym (Jodsalt)

Men... nej. Så fungerar inte nätforum. Jag tillhandahåller en länk. Så fungerar det. Länken är väldigt lång, därför avkortad. Ulf Nilsson är en känd journalist. www.google.se/url&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCEQFjAAahUKEwiotPT7st3HAhXGlSwKHY_MAzs&url=https%3A%2F%2Fsv.wikipedia.org%2Fwiki%2FUlf_Nilson&usg=AFQjCNEsx0iAFJ5Am1-_5wtCFepbKNkvog

• KillBill
    Anonym (vem?) skrev 2015-09-04 14:33:20 följande:
    Det mesta våldet och de största övertrampen står som alltid vänstern för. Det är ingen nyhet och så har det varit länge.
    När det gäller grovt politiskt våld, mord etc. så är det vanligare att gärningsmannen hyser högerextrema/nationalistiska åsikter.
  • Nerfherder
    Anonym (Jodsalt) skrev 2015-09-04 14:39:35 följande:

Men... nej. Så fungerar inte nätforum. Jag tillhandahåller en länk. Så fungerar det. Länken är väldigt lång, därför avkortad. Ulf Nilsson är en känd journalist. www.google.se/url&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCEQFjAAahUKEwiotPT7st3HAhXGlSwKHY_MAzs&url=https%3A%2F%2Fsv.wikipedia.org%2Fwiki%2FUlf_Nilson&usg=AFQjCNEsx0iAFJ5Am1-_5wtCFepbKNkvog

Varför har du en länk till webarchive? Ulf Nilsson är en känd rasist, jappp.

Var det något mer du ville?
  • Anonym (vem?)
    Anonym (anonym) skrev 2015-09-04 14:33:43 följande:

JC har medvetet publicerat namn och telefonnummer till en journalist i en media som vänder sig till individer som är har en viss agenda kallar man sig erfaren journalist så vet man vilka konsekvenser detta får.

Niklas Orrenius menar du? Efter att han hade ofredat henne en längre tid.

Nja, han har ju själv spridit sitt nummer ganska vitt och brett så det var ju inte direkt hemligt:

www.friatider.se/julia-caesar-hangdes-ut-for-att-ha-avslojat-orrenius-telefonnummer

Så ett ganska ihåligt argument för att hotfullt hänga ut henne med namn och bild i en av Sveriges största tidningar.

KillBill skrev 2015-09-04 14:44:14 följande:
    När det gäller grovt politiskt våld, mord etc. så är det vanligare att gärningsmannen hyser högerextrema/nationalistiska åsikter.

Ja, precis, och de flesta våldtäkter begås av kvinnor!

Drömmer

• Anonym (vem?)
    Nerfherder skrev 2015-09-04 14:48:51 följande:
    Varför har du en länk till webarchive? Ulf Nilsson är en känd rasist, jappp.

Var det något mer du ville?
    Vad spelar den där rasistetiketten för roll? Den klistras ju bara på folk för att avhumanisera dem.
  • Nerfherder
    Anonym (vem?) skrev 2015-09-04 14:54:47 följande:

Vad spelar den där rasistetiketten för roll? Den klistras ju bara på folk för att avhumanisera dem.

Du påstod att han inte är det, jag rättade dig.
  • Anonym (Jodsalt)
    Nerfherder skrev 2015-09-04 15:00:03 följande:
    Du påstod att han inte är det, jag rättade dig.
    Nej det var jag som påstod. Håll lite koll.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (vem?) skrev 2015-09-04 14:53:03 följande:

Niklas Orrenius menar du? Efter att han hade ofredat henne en längre tid.

Nja, han har ju själv spridit sitt nummer ganska vitt och brett så det var ju inte direkt hemligt:

www.friatider.se/julia-caesar-hangdes-ut-for-...

Så ett ganska ihåligt argument för att hotfullt hänga ut henne med namn och bild i en av Sveriges största tidningar.

Ja, precis, och de flesta våldtäkter begås av kvinnor!

Drömmer

Du menar att det är ofredande att under några års tid söka en person en person 2-3 gånger, då lär ju varenda telesäljföretag kunna anses ofreda människor.
Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!