• Anonym (Äntligen!)

Julia Caesar avslöjad!

Äntligen är rasisten Julia Caesar avslöjad som den före detta DN-journalisten Barbro Jöberger. Trots att hon själv hängt ut personer med namn och bild i olika bloggar så motsatte hon sig att själv stå för sina åsikter med namn och bild.

Nu är det åtgärdat!

www.expressen.se/kultur/hon-ar-julia-caesar/

• Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!
  • Lucky76
    EnAnonumius skrev 2015-09-03 16:13:54 följande:
    Tja jag ligger ju på "Gammla FL" och debattera fortfarande..

Men när jag gick över till "NYA FL"  för att profilerna ser lite annorlunda ut på på nya respektive gamla FL, och gick in på Lucky76's profil (via NYA) så stod hennes namn där.
    Tydligen skillnad mellan gamla och nya FL. Jag är jag, varför skulle jag ljuga om det? Hur kom tråden att handla om min identitet? Jag har ju uttryckligen bett om att de som tvivlar skickar ett sms eller gör någonting så att jag får bevisa vem jag är. Ingen är intresserad av det utan vill bara sitta och misstro mig och slänga skit efter mig. Varför skulle jag ta en persons namn och skriva att hon är jag på FL? Vad skulle jag vinna på det?
  • EnAnonumius

Ni som ligger på Nya FL och säger att ni inte ser Lucky76'namn.. Ni kankse skall uppdatera cashen.

Funkar inte det med att bara ta F5  så kan ni prova CTRL + F5

Vad är skillnaden?

F5 laddar om sidan från din dator. D.v.s de uppgifter du har liggandes på din hårdisk när du surfar,

Funkar det inte att ladda om på det sättet så kan man använda ctrl+F5 i stället då blir det att ni laddar om från serven (FLs server i detta fall) serven i stället.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Lucky76
    Iarwain skrev 2015-09-03 16:36:50 följande:
    Ett annat sätt kan vara att du skickar PM, till mig, med vad din mormor och morfar heter/hette.
    Lätt att ta reda på om man vet hur, men tar lite tid.
    Gjort!
  • Solidaritet
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:53:30 följande:
    Nu gör du bort dig rejält! Det finns sju Sara Nordstrand i Sverige och jag är den som bor i Hässelby och är 38 år. Fyller 39 på söndag. Jag har gjort allt för att bevisa att jag är jag. Nej, jag är inte skidskytten Sara Nordstrand.

Jag tycker att du ska skriva ditt namn eftersom det är fegt att diskutera anonymt och inte våga stå för sina åsikter. 
    Det är ännu fegare att kapa en identitet på hitta.se och spy ur sig åsikter med den som täckmantel. 
  • Lucky76
    EnAnonumius skrev 2015-09-03 16:43:28 följande:

Ni som ligger på Nya FL och säger att ni inte ser Lucky76'namn.. Ni kankse skall uppdatera cashen.

Funkar inte det med att bara ta F5  så kan ni prova CTRL + F5

Vad är skillnaden?

F5 laddar om sidan från din dator. D.v.s de uppgifter du har liggandes på din hårdisk när du surfar,

Funkar det inte att ladda om på det sättet så kan man använda ctrl+F5 i stället då blir det att ni laddar om från serven (FLs server i detta fall) serven i stället.

Tack Solig
  • Lucky76
    Solidaritet skrev 2015-09-03 16:45:11 följande:
    Det är ännu fegare att kapa en identitet på hitta.se och spy ur sig åsikter med den som täckmantel. 
    Fast vänta här nu.... Jag har inte kapat en identitet och det du skriver nu är förtal. Jag har gjort allt jag kan för att bevisa vem jag är. Du anklagar mig för ett brott och gör du om det anmäler jag dig. 

Säg vad jag kan göra för att bevisa vem jag är istället. 
  • EnAnonumius
    Lucky76 skrev 2015-09-03 16:45:17 följande:
    Tack Solig
    Glad
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Lucky76
    Solidaritet skrev 2015-09-03 16:45:11 följande:
    Är det verkligen så svårt att förstå/tro på att en människa vågar stå för sina åsikter med sitt riktiga namn?? Hur sjukt är inte det? 
  • Solidaritet
    Lucky76 skrev 2015-09-03 16:47:24 följande:
    Fast vänta här nu.... Jag har inte kapat en identitet och det du skriver nu är förtal. Jag har gjort allt jag kan för att bevisa vem jag är. Du anklagar mig för ett brott och gör du om det anmäler jag dig. 

Säg vad jag kan göra för att bevisa vem jag är istället. 
    Anmäl mig gärna. 

Medan du gör det kanske vi kan återgå till trådens ämne? 
  • Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 16:49:01 följande:
    Är det verkligen så svårt att förstå/tro på att en människa vågar stå för sina åsikter med sitt riktiga namn?? Hur sjukt är inte det? 
    Du är är rätt ny på det här med internet va?
Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!