MakeitHappen skrev 2015-11-04 06:05:55 följande:
Ja jo det är sant!! Så kommer det bli. samma här fast vi redan sett den! :)
haha ja men sen finns de många som också tänker ässh sak samma och gör som dom vill. men jag känner ändå ett litet ansvar för krabaten där inne så därför kollar jag hellere en extra gång vad jag stoppar i mig.
haha du, ibland önska jag med att jag inte jobba på förskola!! Men ibland är det också väldens bästa jobb! :D <3
Jo vi fick nyckeln i måndag så var bort dit o kolla o började planera! :) igår började vi riva lite och ska fortsätta i eftermiddag. Min roliga sambo bokade in rörmokaren idag klokan 07:00.... jag är ledig för hemma studier men han tyckte jag kunde gå upp kl 7 o åka till tomt hus o sitta där medan de arbetar i en timma 2 timmar :p skooooj :p
Ja ni har ju det :p, lyllosar!!
Jag tycker bara det känns så galet overkligt, hur kan det gå så lätt att bli gravid... Nått måste ju vara galet :p. Men är nöjd så länge det går :p!
Just de, min sambo har bytt arbetsschema så vi har fått boka om inskrivningen... Fick tid redan nu på fredag :D
Jo det gör jag också,,, meeeen, jag har slickat på en bit ost som jag inte får äta.... Och innan jag tänkte mig för så slank det ju ner en bot brieost på hotellfrukosten också :p! Tror inte det är nån större fara :)
Jag har faktiskt funderat på att skola om mig till förskolelärare någon gång ;) tror det är ett roligt yrke :)
Haha, trevlig sambo du har :D fast jag gissar att du ställer upp :p så roligt med hus jue :D
Vad studerar du :)?