MakeitHappen skrev 2015-11-02 17:28:22 följande:
Ja det är en jättebra ide att skriva ner :) för komma hem o komma på frågor som man ville ställt men inte kom ihåg är inte skoj.
Ja men som med all buffé mat, att varm mat ska va varm och kall mat ska va kall. och hur allt sköts runt omkring maten... man ska kanske avvara gravade laxen och ostarna o så men så länge varma maten är varm kan du äta det och samma med kalla osv... men detta gäller ju egentligen alla men gravida är ju lite mer känsliga för bakterier ...
Åh men det är ju snart :) kan kanske kännas mer verkligt för dig efter det :)
jag har inte så många stora tyvärr, kan inte ha på mig för varma än på jobbet, (ofta de större tröjorna också är varma) då dör jag efter en stund med barnen :p man blir rätt varm av att klä på 18 barn eller bara av att krypa runt och plocka leksaker osv :p
ja just de, ja de är inte så skoj att berätta nyheten över telefon men i sådana fall så får det gå!
hehe jasså de var samma anledning ja. ja bebisgrejer köper jag inget än heller men mammabyxor tänkte jo de måste jag för jag ser ju hur magen växer o det är inte skönt med jeans. men jag väntade till efter inskrivningen .p
Ja, har två veckor på oss att komma på. Men sen kommer man väl ändå hem med massa frågor :p! Jag tror dock inte det kommer kännas verkligt förrän efter RUL ;)
Okej, jag funderar jag på hur "noga" man egentligen bör vara. Finns många bör och bör inte när man är gravid :p
Hehe, just de! Det är ju galet vad varmt det kan bli om man måste röra sig lite :p där är jag glad att jag inte jobbar på en förskola :D
Ja, det finns ju flera personer att avslöja det för ;)
Nä, det ska ju vara bekvämt också :p när det blir obekvämt kommer jag köpa mammakläder med :D
Såg att ni fått nyckeln till huset :D härligt, hur känns det nu då?