nonameleft skrev 2015-11-05 10:01:52 följande:
God morgon! Härligt att du känner att det går fort. Själv tycker jag tiden segar sig fram...
Har dragits med en fasansfull huvudvärk sen 4 dagar tillbaka och åkte på en liten njursten i måndags men som tur var, var den så liten att jag fick ut den med urinen. Ont som ****** gjorde det dock.
Tycker i övrigt att jag är mindre trött nu i andra trimestern, mår lite mindre illa än tidigare också :) Har dessutom kommit igång med träningen igen som bortsett från powerwalks blev rätt lidande under första trimestern. Styrketräning och löpning har det blivit den senaste veckan. Känns skönt. Vad tränar ni andra (om ni tränar) under graviditeten?
Går in i vecka 16 imorgon. Väntar otåligt på nästa gynbesök den 23e november då jag får se bebis igen. På förra UL i slutet av vecka 12 sa min gyn att det med 99% säkerhet blir en tjej. Vi hade redan kommit överens om killnamn men med tjejnamn är det mycket svårare. Hittills har vi inget som båda gillar till 100% Någon annan som redan har "bestämt" namn på bebis?
Ajaj, njursten låter inte kul. Stackare. Huvudvärken är inte heller kul och inget funkar mot den.
Jag tränar yoga, har dock haft ett långt uppehåll pga sjukdom och bortrest man. :)
Vi har inte bestämt namn men vår dotter (4 år) säger att det är en tjej som ska heta Oona. Förra gången bestämde hon att bebisen skulle heta Olga men eftersom det blev en kille tyckte vi inte riktigt att det passade.