MakeitHappen skrev 2015-11-01 16:38:53 följande:
Åh va kul att han vill vara med :) Då har han ju möjlighet att fråga de han undrat, om de nu vågar ställa frågor :p inga frågor är pinsamma :D jag ställde skitbra frågor ;) Tex om jag får äta julbord.. haha läste någonstans att de inte var så bra men det gäller ju alla isåfall med buffé mat.... ja november redan! vilken tid vare ni skulle på inskrivning? .. :)
tack bra du har koll på alvedon o tabletter. :)
Ja december månad blir väl lite att man träffas oftare osv. men också bra tid att bära stora tröjor haha ;)
Ja men sådana tillfällen måste man ju berätta så det känns la skoj. känns mer verkligt också :)
hehe jasså ja visst är det skönt när man hittar nå som sitter sååå bra!!
ja men bra att du kan det, jag kan ha mina jeans med men just när man sitter ner så knäpper jag upp knappen för den trycker emot och är inte skön :p
men gör det :)
Ja, det känns bra att han vill med :) ja man kanske skulle ta och skrivna ner alla frågor som man har så man inte glömmer nått. Vad var svaret om buffématen då? :)
Inskrivning den 16.e. Förstår inte riktigt hur tiden kan gå så långsamt och så snabbt samtidigt :D
Haha, ja precis. Stora tröjor är min nya bästa kompis :D
Mjo, tyvärr så fick han ju göra det över telefon istället för så som han kanske ville :p
Mmm, det var av samma anledning som jag köpte större byxor :p. Men det känns fortfarande lite läskigt att börja köpa gravidkläder eller bebisgrejer :p