MakeitHappen skrev 2015-10-29 18:13:49 följande:
Jo men de är ju ändå några gånger man ska träffa henne. sen vet jag inte om de är henne man träffar på återbesöker med bebis ? de vet jag inte. Jaha du får göra ultraljudet där borta ja. hahaha nej vet inte om de en själv som pratar eller hormonerna. :p hahaha härromkvällen var det garanterat hormonerna (+trötthet) när vi skulle lägga oss. jag skulle envetet hålla han i handen men så var täcket i vägen o jag kunde inte flytta min hand utan han skulle!! tyckte jag. haha jag lät fan som en 5 åringar hahaha men jag var trött ;p hahaha
Ja tänkte vi kan ju säkert ta provet o så får vi ta ställning sen OM eventullt vi bör ta fostervattenprov men vi vill inte ta nått som riskerar.
Jo det är sant, klok du är där :D vet inte hur han vill göra. vi åker nog inte upp förrän 22-23 så då kanske de inte ser magen ändå förrän på julafton, beror på vem vi ska sova hos.. ja vi får klura på detta :) svårt att dölja magen bara isåfall :p
då jag tycker den syns nu! Hur ska ni göra i julklapp då? band runt magen ? :p
hahaha lite ?? :p ja fy skräcken är inte kul! eller så var de bara inbillning men tror inte de. brukar ju itne synas nått als annars ju så.. aa men nu glömmer vi det :p
Just ja, det har jag inte ens tänkt på, tänkte att de bara var de här 9 månaderna med henne, haha! Jag ger henne i alla fall en chans till annars säger jag nått på inskrivningen :)
Haha, Jaaa, usch vad hemsk man känner sig, ryter ifrån för minsta lilla och sen har man dåligt samvete :p jag hoppas att han är så påläst att han inte tar illa upp i alla fall :D
Om ni blir erbjuden det så är det ju jättebra, så länge det bara är ett blodprov så är det ju inte så mycket att fundera på kanske :) annat tycker jag det är om det gäller att stoppa in saker i kroppen (mediciner mm) som inte är naturliga :p
Okej :) finns ju många roliga sätt att berätta det på. Vi firar julen med släkten på annandag jul, då tänker jag bara dyka upp i en sån där rolig tröja med nå tryck på magen :D det vore jätteroligt :p! Om man inte blir avslöjad tidigare :)!
Men till blivande mor- och far föräldrar ska de få en varsin ljuslykta där det står mormor, morfar, farmor och farfar på :) sen har jag inte kommit längre :)
Det är glömt :D