MakeitHappen skrev 2015-10-29 06:59:05 följande:
Men du vet att du kan byta BM. du ska ändå ha henne väldigt länge så det är bra du trivs! Jag är så nöjd med min :) var lite tvek när hon sa en student skulle ta proverna på mig,,.. Neeej vill inte va försökskanin! men det gick bra men snacka om fördomar :p haha
Nej fick reda på att Halland erbjuder inte KUB utan det heter Kvadrupeltest, och är enbart blodprov.. där ser de då sannorlikheten... vill man gå vidare sen o ta fostervattensprov det är då missfall risken ökar så den vägrar jag ta men vi funderar på blodprovet.. som sambon sa.... bättre o få reda på de nu än sen då hinner vi ändåå förbereda oss... men egentligen är jag som dig där. måste inte men får prata ihop mig med sambon. han har ju en liten talan han med :p
ja skitbra :D lite synd att ni fick efter!! men ni får ge/visa bilden i nyårspresent istället :p
hehe rätt kul, är de bara du o jag kvar här på FL? alla andra smet över till FB :p
men precis ring hellre!!! mycket trevligare
du, jag var på kalas igår! snacka om att hålla tilbaka alla gaser!! så ont i magen när jag kom hem :p
och innan kalset igår så kissa ja och fick lite rosa på pappret!!!! fatta jag blev orolig- men neej inte nu nej jag ska på kalas men neeeeeej... men sen när jag kom hem såg jag inge mer o inget idag men shit vilka tankar man får!
hatar att kissa :p
Ja, jag har funderat på att göra det. Men sen vet jag inte mycket jag kommer att ha att göra med henne heller eftersom att hon skickar mer mig till Gävle för att göra Ultraljud och sånt där. Har tänkt känna efter igen på inskrivningen, och känns det inte bra då så ska jag säga någonting. Med alla dessa hormoner i kroppen så vet man inte riktigt vad man egentligen tycker :D
Vad skönt att du har en du trivs med :) men jag förstår ju precis vad du menar med studenten :p
Åhå, på så vis. Ja ett blodprov mer eller mindre gör väl ingen skada skulle jag kunna tänka mig. Men att gå vidare med Fostervattenprov känns riskabelt! Men ni kommer säkert på ett bra resultat om ni gör det :)
Ja, det var lite synd, men samtidigt så hade det kunna varit mycket senare om man haft otur, så får vara nöjd med den 28.e :p
Ska ni göra nå roligt med bilden i julklapp eller så :p?
Haha, ja man kan ju fundera, vi har kapat tråden :D Hahaha!
Haha, ja de där gaserna kan man bli galen på :p!!!
Oooh, ja det är varje besök som man tittar om det är nått någonstans! Haha, man är ju lite galen egentligen :p
Men skönt att det bara var lite då, och att det inte kom mera.. det är ju skräcken att det ska vara nått där som inte hör hemma där :P