Acamilla skrev 2015-10-29 09:37:13 följande:
Ja, jag har funderat på att göra det. Men sen vet jag inte mycket jag kommer att ha att göra med henne heller eftersom att hon skickar mer mig till Gävle för att göra Ultraljud och sånt där. Har tänkt känna efter igen på inskrivningen, och känns det inte bra då så ska jag säga någonting. Med alla dessa hormoner i kroppen så vet man inte riktigt vad man egentligen tycker :D
Vad skönt att du har en du trivs med :) men jag förstår ju precis vad du menar med studenten :p
Åhå, på så vis. Ja ett blodprov mer eller mindre gör väl ingen skada skulle jag kunna tänka mig. Men att gå vidare med Fostervattenprov känns riskabelt! Men ni kommer säkert på ett bra resultat om ni gör det :)
Ja, det var lite synd, men samtidigt så hade det kunna varit mycket senare om man haft otur, så får vara nöjd med den 28.e :p
Ska ni göra nå roligt med bilden i julklapp eller så :p?
Haha, ja man kan ju fundera, vi har kapat tråden :D Hahaha!
Haha, ja de där gaserna kan man bli galen på :p!!!
Oooh, ja det är varje besök som man tittar om det är nått någonstans! Haha, man är ju lite galen egentligen :p
Men skönt att det bara var lite då, och att det inte kom mera.. det är ju skräcken att det ska vara nått där som inte hör hemma där :P
Jo men de är ju ändå några gånger man ska träffa henne. sen vet jag inte om de är henne man träffar på återbesöker med bebis ? de vet jag inte. Jaha du får göra ultraljudet där borta ja. hahaha nej vet inte om de en själv som pratar eller hormonerna. :p hahaha härromkvällen var det garanterat hormonerna (+trötthet) när vi skulle lägga oss. jag skulle envetet hålla han i handen men så var täcket i vägen o jag kunde inte flytta min hand utan han skulle!! tyckte jag. haha jag lät fan som en 5 åringar hahaha men jag var trött ;p hahaha
Ja tänkte vi kan ju säkert ta provet o så får vi ta ställning sen OM eventullt vi bör ta fostervattenprov men vi vill inte ta nått som riskerar.
Jo det är sant, klok du är där :D vet inte hur han vill göra. vi åker nog inte upp förrän 22-23 så då kanske de inte ser magen ändå förrän på julafton, beror på vem vi ska sova hos.. ja vi får klura på detta :) svårt att dölja magen bara isåfall :p
då jag tycker den syns nu! Hur ska ni göra i julklapp då? band runt magen ? :p
hahaha lite ?? :p ja fy skräcken är inte kul! eller så var de bara inbillning men tror inte de. brukar ju itne synas nått als annars ju så.. aa men nu glömmer vi det :p