• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Skriver sällan trådar så denna kan vara missplacerad...

Hursomhelst! Har varit singel o två år efter ett 14 år lång förhållande. Visst det var ju lite spännande till en början. Men jag insåg snabbt att vara singel är inte min grej! Jag vill ha en man! Någon att sakna, som frågar hur dagen har varit, någon att resa bort med. Vill krypa ner i soffan med, vakna ihop med. Massa sex... Jag saknar närheten! Det är nog det värsta.

Men VART hittar man en vettig kille?!?

Någon som är klar med sina ex och singellivet.

Krogen känns inte aktuellt, har testat dejtingsidor och faktiskt träffat

Några. Men det blir aldrig mer än så.

Så vart hittar man dom där bra killarna som gärna får ha utseendet med sig?!

För visst är det så; utseendet fånge intresset, det inre får det att stanna!

Må låta ytligt men kom igen, man vill ju faktiskt känna sig attraherad av personen ;)

• Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??
  • Djävulens Högra Hand

Haha nej gör det inte, man vill väl inte få det svart på vitt hur elegant och smart du tycker jag är. Nej familjeliv får en bara att tappa tron på mänskligheten så jag passar nog inte så bra här. Hittade knappen iaf. Ha det gott.

• j a d e
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-09-07 16:55:45 följande:

Haha nej gör det inte, man vill väl inte få det svart på vitt hur elegant och smart du tycker jag är. Nej familjeliv får en bara att tappa tron på mänskligheten så jag passar nog inte så bra här. Hittade knappen iaf. Ha det gott.

Så tråkigt men så kan det gå. Ha det.
  • damboo

Samma sits som dig!

Men när du går fram (om du nu ens gör det) till killar, hur beter du dig då?

Visar du mycket intresse för honom?

För mig vet jag att en tjej är intresserad när hon pratar mycket med mig, när hon ler, småflörtar och är med mig ganska så länge en hel kväll :)

• MeandHim

Har inte träffat någon kille på nåt ställe där jag kunnat prata. Oftast är alla killar redan upptagna... Annars skulle jag absolut kunna gör det :)

• Smecker

Det är definitivt ett hårt jobb att hitta någon vettig, och man får ligga med många grodor innan man lyckas. Som någon nämnde, de bästa är nästan alltid redan tagna, särskilt när man kikar över ca 25-30årsåldern när folk börjar bli seriösa.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • j a d e
    Smecker skrev 2015-09-07 22:22:46 följande:

Det är definitivt ett hårt jobb att hitta någon vettig, och man får ligga med många grodor innan man lyckas. Som någon nämnde, de bästa är nästan alltid redan tagna, särskilt när man kikar över ca 25-30årsåldern när folk börjar bli seriösa.

Vi är fucked alltså.
  • Smecker
    j a d e skrev 2015-09-07 22:27:58 följande:

Vi är fucked alltså.

Inte om ni springer på Peter Siepen. Eller jo förresten, fast på ett annat sätt bara.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Aikido
    j a d e skrev 2015-09-07 22:27:58 följande:
    Vi är fucked alltså.
    Ja men du kan få ett rikt liv ändå. Det finns ju: <this space intentionally left blank>
  • j a d e
    Smecker skrev 2015-09-07 22:30:47 följande:

Inte om ni springer på Peter Siepen. Eller jo förresten, fast på ett annat sätt bara.

Lucky me. Eller vänta nu.
  • j a d e
    Aikido skrev 2015-09-07 22:31:27 följande:

Ja men du kan få ett rikt liv ändå. Det finns ju: <this space intentionally left blank>

Jag kan läsa in allt möjligt där, du vet?
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??