• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Skriver sällan trådar så denna kan vara missplacerad...

Hursomhelst! Har varit singel o två år efter ett 14 år lång förhållande. Visst det var ju lite spännande till en början. Men jag insåg snabbt att vara singel är inte min grej! Jag vill ha en man! Någon att sakna, som frågar hur dagen har varit, någon att resa bort med. Vill krypa ner i soffan med, vakna ihop med. Massa sex... Jag saknar närheten! Det är nog det värsta.

Men VART hittar man en vettig kille?!?

Någon som är klar med sina ex och singellivet.

Krogen känns inte aktuellt, har testat dejtingsidor och faktiskt träffat

Några. Men det blir aldrig mer än så.

Så vart hittar man dom där bra killarna som gärna får ha utseendet med sig?!

För visst är det så; utseendet fånge intresset, det inre får det att stanna!

Må låta ytligt men kom igen, man vill ju faktiskt känna sig attraherad av personen ;)

• Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??
  • Zarch
    Gammal_jazz skrev 2015-09-08 12:06:08 följande:

Puppan?

Få mig inte att skriva ut det där ordet, men okej då....f***an.
  • Tom Araya

Bäst framgång både av kvantitet och kvalitet har jag haft genom kontakt på olika community-sajter, som exempelvis FL. Man har lärt känna varandra lite först (genom foruminlägg, PM, mail, msn, telefon) på ett sätt man inte hinner med över en dejt eller någon man träffar på ute.

• Gammal_jazz
    Zarch skrev 2015-09-08 12:10:58 följande:

Få mig inte att skriva ut det där ordet, men okej då....f***an.

Jo jag kunde ju ana detta.

Blev dock lite förvirrat i min skalle, när ordet "pupper" betyder tuttar på norska.
  • Anonym (Hmm)

Översociala går bort! Fy. Sålla agnarna från vetet.

• Anonym (Hmm)
    Zarch skrev 2015-09-08 10:09:47 följande:

Nej nu får du skärpa dig, ni ses och hörs inte...då dejtar han ju i princip alla singelbrudar isåfall om premisserna är sådana. Han är en lismande bläckfisk som gillar att hålla flera fiskar varma samtidigt.

Blir irriterad över att vi kvinnor inte begär mer av dessa nötter till karlar.

Till TS, ta en paus från letandet och dyker någon man med "DET" upp så haffar du honom med detsamma. Dessa är få men med åren så blir man bättre på att läsa av människor rätt fort. Tyvärr kan det bli lite svinn på vägen, och om man stöter på en idiot så spolar man honom direkt och går vidare...gäller att inte harva för länge. Tar på tok för mycket energi.

Hur ska man göra för att begära mer på ett snyggt sätt?! Störig situation.
  • Anonym (Hmm)

Många vill ha kakan och äta den. Girigt!

• Zarch
    Gammal_jazz skrev 2015-09-08 12:48:03 följande:

Jo jag kunde ju ana detta.

Blev dock lite förvirrat i min skalle, när ordet "pupper" betyder tuttar på norska.

Oj, det visst jag faktiskt inte. :-/

Finns så många konstiga uttryck det kvinnliga underlivet men inget är tillräckligt bra.
  • Zarch
    Anonym (Hmm) skrev 2015-09-08 12:52:39 följande:

Begära vadå? Att ses?

Det är ett moment 22, du ger honom långfingret och då kommer han kanske jaga (tönt som gillar spel)? Men en tönt vill man ju inte ha, en redig karl sjabblar inte bort en bra tjej så han är såklart dumpad.

Schaaaaas säger man.
  • MEE83
    Yologirl skrev 2015-09-08 03:39:24 följande:

Jag dejtar en kille från en dejtingsida som jag faktiskt föll för. Enligt honom så dejtar vi. Fast vi hörs aldrig och ses aldrig. Om jag skickar ett mess när det gått en vecka och skriver att jag fattar hinten och vi avslutar här, så svarar han med en hel roman om hur mycket han tycker om mig och att vi ska fortsätta ses.

Sen inget.

Så jag dejtar en kille jag tycker om genom att sitta ensam på fredags och lördagskvällarna.

Vad är det för fel på män? Det är den punkten ni driver oss till. Jag är en idiot ifrån att bli gay.

Får han ligga?

Om ja, så är det ju perfekt, om han är i stadiet där man vill få ut runt knullandet ur systemet. Minimalt med ansträngning och ändå safe liksom. 
  • Johan70
    Anonym (Hmm) skrev 2015-09-08 12:52:39 följande:
    Det borde bara vara att säga till när ni skall ses. Inte hålla på och vänta, utan boka tid själv.
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??