• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Skriver sällan trådar så denna kan vara missplacerad...

Hursomhelst! Har varit singel o två år efter ett 14 år lång förhållande. Visst det var ju lite spännande till en början. Men jag insåg snabbt att vara singel är inte min grej! Jag vill ha en man! Någon att sakna, som frågar hur dagen har varit, någon att resa bort med. Vill krypa ner i soffan med, vakna ihop med. Massa sex... Jag saknar närheten! Det är nog det värsta.

Men VART hittar man en vettig kille?!?

Någon som är klar med sina ex och singellivet.

Krogen känns inte aktuellt, har testat dejtingsidor och faktiskt träffat

Några. Men det blir aldrig mer än så.

Så vart hittar man dom där bra killarna som gärna får ha utseendet med sig?!

För visst är det så; utseendet fånge intresset, det inre får det att stanna!

Må låta ytligt men kom igen, man vill ju faktiskt känna sig attraherad av personen ;)

• Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??
  • Johan70
    MeandHim skrev 2015-09-07 11:40:52 följande:

Skriver sällan trådar så denna kan vara missplacerad...

Hursomhelst! Har varit singel o två år efter ett 14 år lång förhållande. Visst det var ju lite spännande till en början. Men jag insåg snabbt att vara singel är inte min grej! Jag vill ha en man! Någon att sakna, som frågar hur dagen har varit, någon att resa bort med. Vill krypa ner i soffan med, vakna ihop med. Massa sex... Jag saknar närheten! Det är nog det värsta.

Men VART hittar man en vettig kille?!?

Någon som är klar med sina ex och singellivet.

Krogen känns inte aktuellt, har testat dejtingsidor och faktiskt träffat

Några. Men det blir aldrig mer än så.

Så vart hittar man dom där bra killarna som gärna får ha utseendet med sig?!

För visst är det så; utseendet fånge intresset, det inre får det att stanna!

Må låta ytligt men kom igen, man vill ju faktiskt känna sig attraherad av personen ;)

Man kan skriva i "Singel", men det går väl bra här också.

Jag tror på dejting eller att träffa folk genom kompisar. Man skall inte ge upp så lätt och man skall svara till dem som hör av sig (även om man svarar nej). Man skall inte vänta för länge med att träffas IRL.
  • Joohann

Jadu....dejtat har blivit mer komplicerat i och med informationssamhället....man kan ju tycka att man borde bli mera upplyst....men samma gamla regler gäller....tyvärr

Kvinnor drar sig som flugor till en hästskit! när det gäller "attraktiva mannen" som aldrig säger nej till att ha flera i sitt stall....när kvinnor till slut upptäckteer detta så drar dom alla män över en kam....och guldkornen gås förlorade eftersom dom inte får chansen att bevisa att dom är guldkorn.....

• Anonym (svårt!)

Jag undrar också vart man hittar en kille! Ett mysterium. Internet och krogen är inte min grej.. :/

• Anonym (bowla)
    Joohann skrev 2015-09-08 13:36:25 följande:
    Jadu....dejtat har blivit mer komplicerat i och med informationssamhället....man kan ju tycka att man borde bli mera upplyst....men samma gamla regler gäller....tyvärr
    Kvinnor drar sig som flugor till en hästskit! när det gäller "attraktiva mannen" som aldrig säger nej till att ha flera i sitt stall....när kvinnor till slut upptäckteer detta så drar dom alla män över en kam....och guldkornen gås förlorade eftersom dom inte får chansen att bevisa att dom är guldkorn.....
    Fast oftast vacker inte "guldkornen" nagott pirr i snippan eller hur tjejer?
  • Anonym (anonym)

Ni kan väl hitta här då om ni inte orkar gå ut , finns kontaktnät några som vet killar som gärna tar dig osv ..får ju fråga runt. 

• Anonym (justme)

Hej TS! jag träffade min sambo på mötesplatsen förra året! Vi har både förlovat oss, köpt hus och väntar nu vårt första barn! Så guldkornen finns där, det gäller bara att hitta dem! Stort lycka till!

• j a d e
    Anonym (bowla) skrev 2015-09-08 13:53:03 följande:

Fast oftast vacker inte "guldkornen" nagott pirr i snippan eller hur tjejer?

Skulle snarare säga att ett åbäke som refererar till sig själv som ett "guldkorn" går bort per automatik.
  • Tom Araya
    Anonym (justme) skrev 2015-09-08 14:34:44 följande:

Hej TS! jag träffade min sambo på mötesplatsen förra året! Vi har både förlovat oss, köpt hus och väntar nu vårt första barn! Så guldkornen finns där, det gäller bara att hitta dem! Stort lycka till!

Jag skulle inte beteckna det som guldkorn för att ni förlovat er, köpt hus, flyttat ihop och snart barn ihop på så kort tid....snarare dumdristigt snabbjobbat.
  • Smecker
    Joohann skrev 2015-09-08 13:36:25 följande:

Vem avgör vem som är ett guldkorn?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (bowla) skrev 2015-09-07 13:10:47 följande:

Dem flesta killar kan nog bli lite chockade och stallda om en tjej forsoker ragga upp dem just for att det inte hander sa ofta men om du kommer sa langt att ni kommunicerar kan ett oskyldigt forslag om en fika pa stan funka och lite komplimanger. Killar far inte sa ofta komplimanger i borjan pa dejtandet och blir da glatt overraskade , fast inte overdriva saklart.

Tror att det skrämmer iväg dem tyvärr. Såna är dem.
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??