• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Skriver sällan trådar så denna kan vara missplacerad...

Hursomhelst! Har varit singel o två år efter ett 14 år lång förhållande. Visst det var ju lite spännande till en början. Men jag insåg snabbt att vara singel är inte min grej! Jag vill ha en man! Någon att sakna, som frågar hur dagen har varit, någon att resa bort med. Vill krypa ner i soffan med, vakna ihop med. Massa sex... Jag saknar närheten! Det är nog det värsta.

Men VART hittar man en vettig kille?!?

Någon som är klar med sina ex och singellivet.

Krogen känns inte aktuellt, har testat dejtingsidor och faktiskt träffat

Några. Men det blir aldrig mer än så.

Så vart hittar man dom där bra killarna som gärna får ha utseendet med sig?!

För visst är det så; utseendet fånge intresset, det inre får det att stanna!

Må låta ytligt men kom igen, man vill ju faktiskt känna sig attraherad av personen ;)

• Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??
  • MeandHim

Anonym saknar samma.
    Äsch om nån jag känner hänger här så kunde jag inte bry mig mindre. Då får
    Dom väl nåt att gotta sig i :p
    Mmm behöver träna men har inte ens motivation till det tyvärr... :(

Killar: vad skulle ni uppskatta om
    En tjej finner er intressant?! Hur ska man visa det?!?! :)

• Joohann

Finns nog inget universal svar på detta......men fortsätt hålla sinnena öppna så löser det sig nog.

• Joohann
    MeandHim skrev 2015-09-07 12:29:17 följande:

Anonym saknar samma.

Sök ögonkontakt....Le...och ett vänligt hej!
  • Joohann
    Joohann skrev 2015-09-07 12:35:06 följande:

ett vänligt

.....Hej.....Le....ögonkontakt ;)!

• Joohann

Oj nu spårade min mobil ur...förlåt

Skall stå!!!

Ett vänligt... Hej...Le och ögonkontakt!

• MeandHim

Så sant.
    Men att heja på folk kan man ju göra även om man inte är intresserad på det sättet :)
    Vart vill ni bli "uppdraggade" på (fruktansvärt. Fult ord btw haha) och hur?!?

• Anonym (bowla)
    MeandHim skrev 2015-09-07 12:56:43 följande:
    Så sant.
    Men att heja på folk kan man ju göra även om man inte är intresserad på det sättet :)
    Vart vill ni bli "uppdraggade" på (fruktansvärt. Fult ord btw haha) och hur?!?
    Dem flesta killar kan nog bli lite chockade och stallda om en tjej forsoker ragga upp dem just for att det inte hander sa ofta men om du kommer sa langt att ni kommunicerar kan ett oskyldigt forslag om en fika pa stan funka och lite komplimanger. Killar far inte sa ofta komplimanger i borjan pa dejtandet och blir da glatt overraskade , fast inte overdriva saklart.
  • Zumpan83
    MeandHim skrev 2015-09-07 12:29:17 följande:

Anonym saknar samma.

Sant! skippar det anonyma kan ju vara någon intresserad som läser här och hör av sig

Finns väl hundratals sätt att visa intresse på, vad som är rätt skiljer sig nog för alla men det viktigaste är väl att tjejen visar något intresse, lär väl vara samma som uppskattas även hos ni tjejer?
  • MeandHim

Tror vi svenskar överlag är väldigt dåliga på att ge komplimanger. Män som kvinnor... Det är synd. För vem mår inte bättre av en komplimang?!
    Fika på stan e ju bra! Ska bara hitta nån först då :p

• MammAmma

Undrar detsamma och har samma problem med att komma på vart det är tänkt att man ska träffa de här vettiga männen :/ Krogen går också bort för min del och dejtingsidor är lönlöst -_- Rör mig liksom inte i sammanhang där man ens skulle kunna träffa någon!

Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??