• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Skriver sällan trådar så denna kan vara missplacerad...

Hursomhelst! Har varit singel o två år efter ett 14 år lång förhållande. Visst det var ju lite spännande till en början. Men jag insåg snabbt att vara singel är inte min grej! Jag vill ha en man! Någon att sakna, som frågar hur dagen har varit, någon att resa bort med. Vill krypa ner i soffan med, vakna ihop med. Massa sex... Jag saknar närheten! Det är nog det värsta.

Men VART hittar man en vettig kille?!?

Någon som är klar med sina ex och singellivet.

Krogen känns inte aktuellt, har testat dejtingsidor och faktiskt träffat

Några. Men det blir aldrig mer än så.

Så vart hittar man dom där bra killarna som gärna får ha utseendet med sig?!

För visst är det så; utseendet fånge intresset, det inre får det att stanna!

Må låta ytligt men kom igen, man vill ju faktiskt känna sig attraherad av personen ;)

• Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??
  • Yologirl

Jag dejtar en kille från en dejtingsida som jag faktiskt föll för. Enligt honom så dejtar vi. Fast vi hörs aldrig och ses aldrig. Om jag skickar ett mess när det gått en vecka och skriver att jag fattar hinten och vi avslutar här, så svarar han med en hel roman om hur mycket han tycker om mig och att vi ska fortsätta ses.

Sen inget.

Så jag dejtar en kille jag tycker om genom att sitta ensam på fredags och lördagskvällarna.

Vad är det för fel på män? Det är den punkten ni driver oss till. Jag är en idiot ifrån att bli gay.

• MeandHim

Ja men där tror jag killar gärna vill ha kakan och äta den. Så kan jag oxå vara, att i skiter i det här nu... Men det är då smsen börjar trilla in. Han kanske får kalla fötter? El bara vill känna att han är omtyckt, att någon tycker han är attraktiv?!
    Tyvärr blir man lite av en expert av att svara på sina egna frågor som kan driva en till vansinne! Jag förstår ärligt talat inte hur killar funkar!!?!?

• Anonym (bowla)
    Yologirl skrev 2015-09-08 03:39:24 följande:
    Jag dejtar en kille från en dejtingsida som jag faktiskt föll för. Enligt honom så dejtar vi. Fast vi hörs aldrig och ses aldrig. Om jag skickar ett mess när det gått en vecka och skriver att jag fattar hinten och vi avslutar här, så svarar han med en hel roman om hur mycket han tycker om mig och att vi ska fortsätta ses.
    Sen inget.

Så jag dejtar en kille jag tycker om genom att sitta ensam på fredags och lördagskvällarna.

Vad är det för fel på män? Det är den punkten ni driver oss till. Jag är en idiot ifrån att bli gay.
    Det har fallet ar solklart. Han dejtar vid sidan om och du sitter just nu pa reservbanken. Nar han ser att du ar pa vag att lamna laget later han dig spela i 5 min.  Ga vidare.
  • Zarch

Sen inget.

Nej nu får du skärpa dig, ni ses och hörs inte...då dejtar han ju i princip alla singelbrudar isåfall om premisserna är sådana. Han är en lismande bläckfisk som gillar att hålla flera fiskar varma samtidigt.

Blir irriterad över att vi kvinnor inte begär mer av dessa nötter till karlar.

Till TS, ta en paus från letandet och dyker någon man med "DET" upp så haffar du honom med detsamma. Dessa är få men med åren så blir man bättre på att läsa av människor rätt fort. Tyvärr kan det bli lite svinn på vägen, och om man stöter på en idiot så spolar man honom direkt och går vidare...gäller att inte harva för länge. Tar på tok för mycket energi.
  • damboo

Sen inget.

Ursäkta mig, men det låter som typ "högstadieförhållanden".

Släpp honom och haffa upp en ny? 
    Vi killar är ju dock inte komplicerade alls.. Men jag skulle avsky situationen som du befinner i. Själv skulle jag direkt skita i tjejen om hon höll på så där.
  • MeandHim

Zarch du har så rätt! Att leta tar alldeles för Mkt energi. Jag har för tillfället ingen energi eller lust heller egentligen att leta eftersom alla velar vara just drägg!
    Nä nu skiter vi i det här, nu får dom banne mig anstränga sig lite! 8)

• OlleSQ

Det där med att hitta en ornitolog kan nog vara rätt väg ändå men för den delen skall du inte själv bli det. Ha dina egna hobbies kan ni kombinera dom lite perfekt men man måste inte skaffa samma hobbies som sin partner. Men nan blr ju veta så mycket om den andres att man kan ställa en begåvad fråga om det. Sen ett tidigare förhållande lärde jag mig skillnaden på en vanlig symaskin och en overlock dito och en del till förstås men det innebär inte att jag är en jävel på makram?...

Det viktigaste är att man kan snacka öppet med varandra och faktiskt bryr sig om varandra.

• Zarch
    MeandHim skrev 2015-09-08 11:34:09 följande:

Zarch du har så rätt! Att leta tar alldeles för Mkt energi. Jag har för tillfället ingen energi eller lust heller egentligen att leta eftersom alla velar vara just drägg!

Nä nu skiter vi i det här, nu får dom banne mig anstränga sig lite! 8)

Äh skit i karlar ett tag, ibland räcker det med att ett guldkorn kommer i ens väg...visar man framfötterna då så brukar det besvaras.

Men ja du, dejtingdjungeln är inget vidare. Själv är jag väldigt skeptisk till män som är "översociala fjärilar", flyger lite överallt om man säger så.

Ber om ursäkt om jag låter fladdrig idag, men kommer lösa sig det där i slutändan. Huvudsaken att man inte bara tänker med puppan.
  • Gammal_jazz
    Zarch skrev 2015-09-08 12:01:08 följande:

Äh skit i karlar ett tag, ibland räcker det med att ett guldkorn kommer i ens väg...visar man framfötterna då så brukar det besvaras.

Men ja du, dejtingdjungeln är inget vidare. Själv är jag väldigt skeptisk till män som är "översociala fjärilar", flyger lite överallt om man säger så.

Ber om ursäkt om jag låter fladdrig idag, men kommer lösa sig det där i slutändan. Huvudsaken att man inte bara tänker med puppan.

Puppan?
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??