• Elliott94

Första barnet BF juni 2016

Har testat svaga plus och idag vågade jag mig på ett clearblue digital.
    Hade tyckte de hade varit roligt att följas åt.
    Om jag tar från min sista mens första dag så är jag beräknad till 6/6-2016.
    Någon mer med första barnet och BF i juni 2016?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-04 10:56
    ? tillägg

3 Juni
    little­missE - 24år, 1:a barnet, Öland

6 Juni
    Tessan120 - 30 år, 1:a barnet, Bålsta

6 Juni
    Elliott94 - 21 år, 1:a barnet, Trelleborg

9 Juni
    Knaappeen - 25 år, 1:a barnet, Västerås

10 Juni
    Erla4 - 26 år, 1:a barnet, Mellerud

13 Juni
    Ellaria - 26 år, 1:a barnet, Ängelholm

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-09 06:49
    8 Juni
    Pyretsmamma82 -

• Svar på tråden Första barnet BF juni 2016
  • tessan120

Illamåendet fortsätter, dock liiiite bättre än igår. Imorse var det extremt jobbigt att ta ut hunden men jag överlevde.

Eftersom jag mår så illa funderar jag på att berätta för min chef. Jag sitter i en kontorslandskap med 4 andra inklusive min chef. Igår sprang jag på toaletten hela tiden och det snart känns det för uppenbart. Av någon anledning så är jag nervös även om jag har en riktigt bra chef. Någon som redan har berättat för sitt jobb?

• Tjogge

Hej

Inget illamående för mig alls, mer tvärt om ökad hunger och mkt trög mage. Svullna och ömma bröst och tröttare. Kissar också på natten. Idag 5+5

Hälsosamtal hos bm 23/10 och tidigt ul 27/10 pga ivf.

Jag har enbart berättat för min chef om att vi skulle påbörja ivf vilket hon tagit hur proffsigt som helst. Tror hon anar eftersom jag är så glad efter behandlingen. Men tänkte avvakta ett tag till innan jag säger det.

• Annaleo90

Var på hälsosamtal igår, gick hur bra som helst :)

Ska dit igen när jag är i v.10, längtar till ultraljudet men är en evighet tills dess. Är i v.7 idag.

Mår så fruktansvärt illa hela tiden, fick tillomed stanna hemma från jobb idag.. Jobbigt!

Är ju inte kul att stanna hemma från jobb då o då för man mår såhär illa, känns som chefen inte kommer tycka om det, vad gör man ? :S

• Rayanz

hur gick det? Hoppas allt är bra! ??

knaappeen skrev 2015-10-14 09:50:25 följande:

Påväg till kvinnokliniken för VUL o se om allt står rätt till...

• Patriciabeide

Hej allihop vi plussade förra veckan och är beräknade 14 juni ?? då kommer vårat första och efterlängtade barn om allt går som det ska ??????

• knaappeen
    Rayanz skrev 2015-10-14 14:51:53 följande:

hur gick det? Hoppas allt är bra! ??

Det gick så bra som det kan göra såhär tidigt (5+6) Allt såg bra ut o hon såg ingen spår av någon blödning. Veckorna stämde m min egen uträkning o hon kaaaaanske kaanske såg ett hjärta slå. Men fick ny tid 22okt för o försöka se hjärtat igen. 22 okt är även deb dagen då vi skulle börjat vår fertilitetsutredning, så.kanske vi får se vår bebis hjärta slå istället!!! Ödet?
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Missdalvik
    knaappeen skrev 2015-10-15 00:09:51 följande:

Det gick så bra som det kan göra såhär tidigt (5+6) Allt såg bra ut o hon såg ingen spår av någon blödning. Veckorna stämde m min egen uträkning o hon kaaaaanske kaanske såg ett hjärta slå. Men fick ny tid 22okt för o försöka se hjärtat igen. 22 okt är även deb dagen då vi skulle börjat vår fertilitetsutredning, så.kanske vi får se vår bebis hjärta slå istället!!! Ödet?

Fantastiskt!!
  • Marty88
    littlemissE skrev 2015-10-13 19:41:28 följande:
    Okej skönt med massa symptom iaf :)

Ja det är rätt tröttsamt att gå upp och kissa på natten. Inatt fick jag tom gå upp 2 ggr.

Om jag bortser från de fruktansvärt ömma boobsen (spec nattetid) hunger och kissandet så känner jag inte av graviditeten speciellt mycket :) är i 6+3 nu :)

Skönt med tidigt ultraljud. Spännande! :) hoppas allt är som det ska med den lille :)
    Ja, och symptomen är starkare denna gång jämfört med förra, så jag hoppas det är ett tecken för att det kommer gå vägen nu :)

Det låter som lagom med symptom i alla fall, de du har :)

Verkligen spännande! Nästa fredag är det dags, är då i 7+4 så jag hoppas få höra ett litet tickande hjärta och att allt ser bra ut :)
Svar på tråden Första barnet BF juni 2016