• Elliott94

Första barnet BF juni 2016

Har testat svaga plus och idag vågade jag mig på ett clearblue digital.
    Hade tyckte de hade varit roligt att följas åt.
    Om jag tar från min sista mens första dag så är jag beräknad till 6/6-2016.
    Någon mer med första barnet och BF i juni 2016?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-04 10:56
    ? tillägg

3 Juni
    little­missE - 24år, 1:a barnet, Öland

6 Juni
    Tessan120 - 30 år, 1:a barnet, Bålsta

6 Juni
    Elliott94 - 21 år, 1:a barnet, Trelleborg

9 Juni
    Knaappeen - 25 år, 1:a barnet, Västerås

10 Juni
    Erla4 - 26 år, 1:a barnet, Mellerud

13 Juni
    Ellaria - 26 år, 1:a barnet, Ängelholm

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-09 06:49
    8 Juni
    Pyretsmamma82 -

• Svar på tråden Första barnet BF juni 2016
  • Mai90
    ninawinterell skrev 2015-10-17 04:25:39 följande:

Jag väntar mitt första 19/6, får jag vara med?:)

Gruppen är väl för alla som beräknas få sitt första barn någon gång i juni, nu är inte jag ansvarig för gruppen eller så, men är så jag tolkat det:)
  • tessan120

Idag tycker jag synd om mig själv. Mitt illamående har äntligen blivit bättre men det har bytts ut mot yrsel och kräkningar.

Fick ställa in en fika med mina närmsta vänner idag, hade tänkt berätta om min graviditet. Men jag orkar inte ta mig dit. Känns verkligen jättetråkigt.

• Cilla93

Hej! Är gravid och enligt appen är BF 20 juni men har inte varit hos barnmorskan ännu. Jag är 22 och sambon 26. :)

• Mai90
    tessan120 skrev 2015-10-17 10:03:52 följande:

Idag tycker jag synd om mig själv. Mitt illamående har äntligen blivit bättre men det har bytts ut mot yrsel och kräkningar.

Fick ställa in en fika med mina närmsta vänner idag, hade tänkt berätta om min graviditet. Men jag orkar inte ta mig dit. Känns verkligen jättetråkigt.

Usch, så jobbigt! :( Har haft liknande symtom... Postafen, åksjukearmband, ingefärste och att äta något litet så tätt som 1 gång i timmen har hjälpt mig. Tog en postafen igår innan jag la mig, åt en skorpa innan jag klev upp och slapp iallafall kräkas denna morgon. Lite illamående var dock kvar...

Yrseln är svårare, vila - vila - vila antar jag! Hoppas du mår bättre snart!
  • knaappeen
    Missdalvik skrev 2015-10-17 16:00:54 följande:

Här har vi fått en akuttid hos gyn om en timme, misstänkt Utomkveds.. :(

Håller tummarna ordentligt för er!!!!<3
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Fia80
    Missdalvik skrev 2015-10-17 16:00:54 följande:

Här har vi fått en akuttid hos gyn om en timme, misstänkt Utomkveds.. :(

Lycka till och styrke kram
  • Erla

Usch vad ledsen jag blir när jag läser om alla gynakutbesök :/ håller tummarna för er och önskar er som inte blir kvar, all lycka nästa gång!

Här har lite illamående och värk kommit igång. Äntligen!! Nu håller jag tummarna för att det är ett tecken på att allt går som det ska trots den mindre blödningen.

• Missdalvik

Tack för er omtanke!

En cysta blev svaret, och till vår stora lycka har vi fått se ett litet pickande hjärta på vår lilla mini <3

Svar på tråden Första barnet BF juni 2016