Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Tack:) Detsamma till dig!
God morgon alla gravida...
Hoppas ni får en underbar dag...
Kan inte minnas att jag hade det med mina andra 2 så då blir man ju lite orolig och börjar analysera.
Bäst vore det om bara kunde släppa all oro och bara njuta. Men innan vecka 12 är det lite svårt.
Ha en skön höstdag!
Ja den där mensvärken kommer och går hela tiden
Fast just nj är ligamenten värre, kan inte röra mig knappt utan att det hugger i dem
usch usch, men lika glad för det är jag, för jag ska då en bebis till :) :) :)
Hej hej!
Hoppar också in här...
Bf 8/6, tredje barnet, Göteborg
????????????
Skulle vara smileys, inte frågetecken
Hej hej!
Hoppar också in här...
Bf 8/6, tredje barnet, Göteborg
????????????
Jag har haft två missfall och två fullgångna graviditeter. I båda två graviditeterna som blev ett barn hade jag gott om mensvärk, och det blev bara värre med andra barnet. Missfallsgraviditeterna såg ut som de andra i början, sen försvann alla symtom (även mensvärken) och sen började jättemegablödning med en kraftig mensvärk. Jag tror därför inte ni behöver oroa er för att ni känner mensvärk - det är livmodern som växer och tränar sammandragningar sa min bm till mig. Var glada för den istället! :)
Oj oj, sitter här med hjärtklapning efter ett positivt graviditetstest imorse. Vi har försökt länge så jag vågar knappt tro på det. Fnissar och gråter om vartannat haha. Hjälp, kan det verkligen vara sant?!
Stort grattis dance dance dance!
Så roligt för er :)
Ligamentsmärtan är läskig! För mig drar det typ vid höftbenen, fast lite längre in mot mitten, om jag reser mig hastigt, hostar eller nyser. Känns som att man haft sönder inälvorna :{