• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Moneal
    Inheaven skrev 2015-10-06 19:40:07 följande:

Tack :)

Då borde der vara lugnt för min del.

Imorgon tänker jag bannemig rusa in till läkarn och kräva fragmin.

Självklart ska du göra det :)
  • Moneal
    fillidutt skrev 2015-10-06 21:24:37 följande:

Jaha. Här sitter jag som ett frågetecken och undrar vad som hände. På måndag har jag tid för att sätta in en spiral. Change of plans :)

Åh så roligt!!

Tänka vad livet kan ta plötsliga vändningar :)

Hur känns det då? vad säger mannen? :)
  • fillidutt
    Moneal skrev 2015-10-06 21:43:00 följande:

Åh så roligt!!

Tänka vad livet kan ta plötsliga vändningar :)

Hur känns det då? vad säger mannen? :)

Ja. Verkligen :) mannen blev lika förvånad som jag. Men efter att ha fått smälta det hela lite så är vi glada ???????? :)
  • Moneal
    fillidutt skrev 2015-10-06 21:57:55 följande:

Ja. Verkligen :) mannen blev lika förvånad som jag. Men efter att ha fått smälta det hela lite så är vi glada ???????? :)

underbart! :) blir att byta ut tiden mot bm besök då :)
  • mopstops

Hej på er! Här är en till med bf juni 2016 (15e) enligt mig själv. Det är andra barnet ???? håller mig lite anonym än då jag vill vänta med att berätta , bor i en liten håla ????

• AlexB

Sover så otroligt dåligt sen nån vecka tillbaka. Pratar i sömnen och drömmer så mycket att jag inte kan förstå vad som är på riktigt när jag vaknar. Går därför i sömnen fast i valet tillstånd och letar efter personer jag drömt om. Och varje gång måste jag klä på mig för om i fall att det finns nån i vårat hus vill jag inte komma ut naken.

Är så trött pga detta men det är oxå lite skrattretande då jag faktiskt är vaken men inte kan styra mig själv.

Har oxå haft ont, såsom mensvärk. Läser ju att detta är vanligt men lite orolig blir jag och funderar på om en stundande missfall är på G.

• tessan120
    AlexB skrev 2015-10-07 06:41:55 följande:

Sover så otroligt dåligt sen nån vecka tillbaka. Pratar i sömnen och drömmer så mycket att jag inte kan förstå vad som är på riktigt när jag vaknar. Går därför i sömnen fast i valet tillstånd och letar efter personer jag drömt om. Och varje gång måste jag klä på mig för om i fall att det finns nån i vårat hus vill jag inte komma ut naken.

Är så trött pga detta men det är oxå lite skrattretande då jag faktiskt är vaken men inte kan styra mig själv.

Har oxå haft ont, såsom mensvärk. Läser ju att detta är vanligt men lite orolig blir jag och funderar på om en stundande missfall är på G.

Jag har också haft mycket mensvärk nu i några dagar. Skönt att höra att någon annan verkar ha samma. Jag hoppas på att det bara är livmodern som växer, det händer ju så mkt nu i början.
  • Wielkip

Mensvärk är jättevanligt, har haft det alla 3 ggr. Första gången med dottern hade jag så ont att jag fick knapra maxdosen alvedon i 1,5 vecka kring vecka 14-15 för att kunna ta mig till jobbet :|

• Moneal

Ja den där mensvärken kommer och går hela tiden

Fast just nj är ligamenten värre, kan inte röra mig knappt utan att det hugger i dem

usch usch, men lika glad för det är jag, för jag ska då en bebis till :) :) :)

Svar på tråden Junibebisar 2016