• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • SSK13
    Grus grus skrev 2015-10-30 13:09:13 följande:
    Alltid roligt och se ett starkare streck!
    Ja. Typ det enda man kan göra nu när man väntar på egen hand :P
  • annieh897

Funderar på att köpa gravidbyxor men känns så tidigt, är bara i vecka 8. Magen är så svullen så jag kan inte ha knappen i jeansen knäppt när jag sitter ner, kör med hårsnodd i knapphålet just nu.

• En del av oss

[quote=75938855][quote-nick]Wielkip skrev 2015-10-30 11:03:49 följande:[/quote-nick]

Visst, åsikter är fria, men man kan och bör, precis som i verkliga livet, tänka innan man talar/skriver och fundera på om ens åsikt tillför något relevant/vänligt/stöttande, om inte är det bäst att hålla tyst. Har du inte de gränserna är det snarare du som är på helt fel forum, för här ska man hjälpa och stötta och tillföra så mycket positivt man bara kan.

[/

Håller helt och hållet med dig!

• Inheaven
    annieh897 skrev 2015-10-30 17:40:25 följande:

Funderar på att köpa gravidbyxor men känns så tidigt, är bara i vecka 8. Magen är så svullen så jag kan inte ha knappen i jeansen knäppt när jag sitter ner, kör med hårsnodd i knapphålet just nu.

Jag använder det och är i v 8 sååååå skönt.
  • Ankissen
    annieh897 skrev 2015-10-30 17:40:25 följande:

Jag har hoppat i ett par preggobyxor idag! Första dagen i vecka 8. Jag gör som nån skrev lite tidigare och viker mudden. Asskönt! Sen fick jag låna fyra tunikor med mycket vidd av mamma som jag kan gömma kulan bakom. Det syns verkligen på mig nu nämligen. :D
  • En del av oss

Grus grus: kan jag skriva privat till dig på något sätt?

Jag känner inte av ont i magen vid ansträngning, tränar tom mycket inre magmuskulatur som olika bäckenbottenövningarsom är superviktigt nu. Kan Pw i hög hadtighet utan problem och att bli andfådd men är i bra grundform.

Inga problem med kräkkänskor vid tandborstning, inget illamående, ingen förstoppning.

Däremot svullen mage så nu är behovet akut efter nya byxor, sedan hunger är konstant hungrig på allt och äter hela tiden och gått upp hiskeliga 3.5 kg hur det kan vara möjligt förstår jag inte.

Brösten går från mjuka oömma till superömma stenhårda.

Idag började då dom där färgadee flytningarna som jag bävat förr

• En del av oss

[quote=75940457][quote-nick]Ankissen skrev 2015-10-30 18:08:31 följande:[/quote-nick]

Jag har hoppat i ett par preggobyxor idag! Första dagen i vecka 8. Jag gör som nån skrev lite tidigare och viker mudden. Asskönt! Sen fick jag låna fyra tunikor med mycket vidd av mamma som jag kan gömma kulan bakom. Det syns verkligen på mig nu nämligen. :D

[/

Hur kan något på några mm/ cm synas redan? Det är inte tarmarna/ förstoppning/ gaser då?

• Grus grus
    En del av oss skrev 2015-10-30 18:12:47 följande:

Grus grus: kan jag skriva privat till dig på något sätt?

Jag känner inte av ont i magen vid ansträngning, tränar tom mycket inre magmuskulatur som olika bäckenbottenövningarsom är superviktigt nu. Kan Pw i hög hadtighet utan problem och att bli andfådd men är i bra grundform.

Inga problem med kräkkänskor vid tandborstning, inget illamående, ingen förstoppning.

Däremot svullen mage så nu är behovet akut efter nya byxor, sedan hunger är konstant hungrig på allt och äter hela tiden och gått upp hiskeliga 3.5 kg hur det kan vara möjligt förstår jag inte.

Brösten går från mjuka oömma till superömma stenhårda.

Idag började då dom där färgadee flytningarna som jag bävat förr

Gå in på min profil och välj att skicka meddelande. Jag kommer tyvärr inte in på din profil.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Ankissen
    En del av oss skrev 2015-10-30 18:15:04 följande:

[quote=75940457][quote-nick]Ankissen skrev 2015-10-30 18:08:31 följande:[/quote-nick]

[/

Hur kan något på några mm/ cm synas redan? Det är inte tarmarna/ förstoppning/ gaser då?

Ingen aning vad det även oavsett så passar inte de gamla byxorna. Jag misstänker att det beror på att jag väntar tredje barnet och kroppen "minns", muskler är uttänjda och dessutom är jag en mager tjej från början. Självklart kan det även vara tarmarna som bidrar. Men som sagt, jag bryr mig inte om varför utan hoppar glatt i mina preggobyxor. :)
  • Wielkip

Kan man äta brieost om man fryser den innan? Eller går det inte att frysa och behålla den god Kanske?

Svar på tråden Junibebisar 2016