Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Ingen aning vad det även oavsett så passar inte de gamla byxorna. Jag misstänker att det beror på att jag väntar tredje barnet och kroppen "minns", muskler är uttänjda och dessutom är jag en mager tjej från början. Självklart kan det även vara tarmarna som bidrar. Men som sagt, jag bryr mig inte om varför utan hoppar glatt i mina preggobyxor. :)
[quote=75940457][quote-nick]Ankissen skrev 2015-10-30 18:08:31 följande:[/quote-nick]
Jag har hoppat i ett par preggobyxor idag! Första dagen i vecka 8. Jag gör som nån skrev lite tidigare och viker mudden. Asskönt! Sen fick jag låna fyra tunikor med mycket vidd av mamma som jag kan gömma kulan bakom. Det syns verkligen på mig nu nämligen. :D
[/
Hur kan något på några mm/ cm synas redan? Det är inte tarmarna/ förstoppning/ gaser då?
Kan man äta brieost om man fryser den innan? Eller går det inte att frysa och behålla den god Kanske?
[quote=75940494][quote-nick]Wielkip skrev 2015-10-30 18:23:18 följande:[/quote-nick]
Kan man äta brieost om man fryser den innan? Eller går det inte att frysa och behålla den god Kanske?
[/
Är den pastöriserad går den väl att äta? Nu är jag inte säker och herregud jag åt en liten bit pastöriserad brieost förra veckan i tron att det var gravid säkert.
Här väntas barn nr 4 och nu går det verkligen inte att spänna in magen, den är så.svullen och tarmarna är fulla med.luft så Ser ut att vara i list vecka 20.
Gravid byxorna har varit framme 2.veckor ca är antagligen i vecka 9 nu :)
[quote=75940484][quote-nick]Ankissen skrev 2015-10-30 18:20:42 följande:[/quote-nick]
Ingen aning vad det även oavsett så passar inte de gamla byxorna. Jag misstänker att det beror på att jag väntar tredje barnet och kroppen "minns", muskler är uttänjda och dessutom är jag en mager tjej från början. Självklart kan det även vara tarmarna som bidrar. Men som sagt, jag bryr mig inte om varför utan hoppar glatt i mina preggobyxor. :)
[/
Förstår, miin mage är också svullen men ser mest ut som jag blivit tjock mitt på magen helt uppblåst men har inga gaser och byxorna är trånga.
Grus grus det går inte och skriva till dig privat eller så är det jag som inte förstår. Är ny så kan inte alla funktioner än. Kom in på din presentation men fann ingentans där man kan lämna ett meddelande.
Grus grus det går inte och skriva till dig privat eller så är det jag som inte förstår. Är ny så kan inte alla funktioner än. Kom in på din presentation men fann ingentans där man kan lämna ett meddelande.
Hej alla! Jag har gått lite valet och kvalet om/när jag skulle hoppa in här. Dels vågar jag inte riktigt tro på att den här graviditeten verkligen ska gå vägen, och dels har ju den här tråden varit lite "berg-och-dalbana". Jag får se hur aktiv jag är.
Jag är iallafall 37. Det här är min första graviditet. Efter att ha försökt sen 2012, genomgått utredning för barnlöshet, operationer mot endometrios, kemiskt klimakterium, och, slutligen, ivf-behandling är vi äntligen gravida. Men det är lite svårt att tro på det.
Jag är i v8+4 och bf är 5 juni.
Kan ni ge er nu!!! Kan nån SVARA om de får ont i magen vid över ansträngning???. Orkar inte skriva inlägget en gång till, de finns någonstans mellen tjafsen...