• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • JaninaH

en liten bebis, ett starkt hjärta, och allt såg bra ut! vart framflyttad 4 dagar efter att ha blivit tillbaka flyttad 1 vecka! :D

jag va uttorkad och fick dropp i 12h förutom det såg allt bra ut! vårat efterlängtade lilla hallon

Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • bryrmiginte
    En del av oss skrev 2015-11-05 16:48:43 följande:

[quote=75964089][quote-nick]bryrmiginte skrev 2015-11-05 16:09:34 följande:[/quote-nick]

Så hellre betala över 6000kr för att veta om barnet har ds? Gör ni abort om de visar sog att barnet har det eller vad är meningen med dessa tester? Tycker de låter ganske konstigt att någon över 30 är villig att betala så mycket för att vara säker på att få ett friskt barn :s

Jag är 23, aldrig gillat barn å detta är min första graviditet men om de skulle visa sig att mitt barn har ds när de kommer ut så skulle de va minst lika älskat och välkommet som ett "vanligt" barn...

[/

Vad är ett normalt barn för dig? Gillar inte uttrycket normalt. Vad är normalt? Du gillar inte barn skriver du men varför blir du då gravid?

Skrev "vanligt " för de verkar vara så ni vill kalla dom. Visste ej vad jag skulle använda för ord där. Därav paranteser .. och bara för ja inte gillar andras barn , betyder de att jag inte kommer gilla mitt barn eller? De va oplanerat också :)
  • ntmas
    Jennyyyyy skrev 2015-11-05 22:01:43 följande:

Nån mer som får kliande utslag?? Hormonerna som spökar antar jag...

Jag!!
  • ntmas
    Trisen skrev 2015-11-05 21:24:03 följande:
    Nae, ska dit på inskrivning 18/11, sen UL 15/12.

Du då? :D
    Spännande!
    Har varit där men ska på UL den 14/12
  • Äppeljuicen
    tofslan skrev 2015-11-05 21:39:15 följande:

Äppeljuicen - låter jobbigt. Jag är precis tvärtom, mat är aldrig så gott som när jag är gravid. Allt smakar fantastiskt. Så gick jag upp över 20kg förra gången också... Så att vara nånstans emellan oss smakmässigt som gravid vore nog bäst helt enkelt.

Ja fy hade gärna haft lite mer smak för vanlig mat. :') har hittills bara fått sug efter sushi flertalet gånger och pannkakor men det är inget jag vill leva på varje dag.
  • 2013januari
    JaninaH skrev 2015-11-05 23:29:50 följande:

en liten bebis, ett starkt hjärta, och allt såg bra ut! vart framflyttad 4 dagar efter att ha blivit tillbaka flyttad 1 vecka! :D

jag va uttorkad och fick dropp i 12h förutom det såg allt bra ut! vårat efterlängtade lilla hallon

Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
    Åh så fin! Hur menar du med flyttad bak 1 vecka och sen fram... (Frågar för lite samma verkar ha hänt mig)
  • En del av oss

[quote=75965368][quote-nick]Wielkip skrev 2015-11-05 20:50:52 följande:[/quote-nick]

Jag har nån mystisk magisk gräns, får inte äta för lite eller för mycket, för sällan eller för ofta, gränsen är hårfin alltså! Lyckas jag äta precis rätt mår jag inte illa, nåååågot åt ena eller andra hållet så är det kaos! Hoppas det går över snart, vill inte planera livet kring mat längre :'D

[/

Du beskriver det så bra för jag har det precis likadant och det var därför jag var frånvarande hela kvällen härifrån igår för jag mådde så ruskigt illa ihop med en förlamande trötthet.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • En del av oss

Ursäkta men whats going on? Är jag uppsåt till att halva tråden skapar egna junitrådar? Hur löser ni oliktänk i vardagen? Flyr då med? Jisses!!!

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
Svar på tråden Junibebisar 2016