Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Nej jag funderar också på att skita i den här tråden nu. Säga vad man vill, "En del av oss", du är alldeles säkert en helt underbar människa och jag vill verkligen från djupet av min själ att du ska må bra i ditt liv. Kanske blir det fel när du formulerar dina inlägg, men i tjafset som blivit här i tråden är du alltid inblandad. I all välmening säger jag att du kanske skulle fundera lite på hur du skriver. Du har en jättebra idé att förstärka med en smiley. Det är inte alls oseriöst utan väldigt bra då tonen ofta är väldigt svårt att uppfatta i skrivande form.
Jag får se om jag lämnar tråden eller inte. Men tar en mer bakgrundsroll i alla fall.
Japp jag lämnar er också.
Oerhört tråkigt att komma in nu i slutet och bara se tjafs. I början var den här tråden en varm och lycklig grupp...
Även jag önskar er lycka till med era små underverk i magen.
Kram
Skapade en egen tråd (hoppas ingen misstycker..) ni som "hoppat av" denna får gärna göra mig sällskap! Bebis i Juni 2016 heter den :)
Tack för mig!
Skapade en egen tråd (hoppas ingen misstycker..) ni som "hoppat av" denna får gärna göra mig sällskap! Bebis i Juni 2016 heter den :)
Tack för mig!
Men hörni! Vad tråkigt det känns för min del att flera av er hoppar ur "min dåliga tråd" och skapar egna trådar, kan man inte bara ignorera det negativa? Man kan inte dra jämnt med precis alla i forum, precis som i verkliga livet...
Men hörni! Vad tråkigt det känns för min del att flera av er hoppar ur "min dåliga tråd" och skapar egna trådar, kan man inte bara ignorera det negativa? Man kan inte dra jämnt med precis alla i forum, precis som i verkliga livet...
Jag lämnar också. Hoppas hitta en trevligare tråd!
För er som är trötta på denna tråd, för det är jag med, så har vi en FB tråd helt utan negativ energi där vi kan fortsätta följa varandra och stötta. Och där är det 100% enklare att resa bort allt negativt!!
Skriv till mig , Grus grus, Ramiz. Mfl som är med i gruppen så lägger vi till er!!