• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Linda_
    Inheaven skrev 2015-11-04 20:10:37 följande:
    Jag som är lite medial av mig använder pendel ganska ofta och det stämmer faktiskt.

Den har talat om för mig att jag ska få (flicka,pojke,pojke,flicka)

Idag har jag flicka,pojke, får jag en pojke nu så blir detta väldigt trevligt.

:)
    Vad spännande! Du får jättegärna göra på mig också, om du vill :) Läste mitt horoskop igår och det stod "Du har nu gått in en fantastisk epok som påverkar ditt liv positivt under de kommande nio månaderna. Nu får ditt hjärta hjälp med att hela alla sår som livet givit." Kan ju alltid hoppas att det stämmer och att det kommer gå bra den här gången :)
  • Kawinna

Inheaven vill du kolla på mig? Om du får någon känsla alltså :) kanske lite svårt när jag inte skrivit så mycket. Men vore kul om det gick! Vill inte ha reda på om det kommer gå bra eller dåligt men gärna om det är pojk eller flicka och om det är en eller flera ;)

Fast om du tycker det är jobbigt behöver du inte!

• 2013januari
    Linda_ skrev 2015-11-05 14:21:49 följande:

Vad roligt att vi är några st som har BF den 21 juni :) Idag har jag beställt hem sea-band, hoppas det hjälper något mot illamåendet. Jag kan bara jobba mellan kl 11-14 om dagarna, resten av dygnet ligger jag i soffan eller sängen och mår illa.

Åh undrar som om det funkar? Testat postafen? Jag tycker att vissa dagar funkar det vissa inte alls...
  • Maräng87

Nu har vi varit på vul och sett ett litet tickande hjärta :) Blev framflyttad en dag så 9+1 idag!

• Linda_
    2013januari skrev 2015-11-05 14:56:31 följande:
    Åh undrar som om det funkar? Testat postafen? Jag tycker att vissa dagar funkar det vissa inte alls...
    Jag hoppas att det ska hjälpa lite i alla fall :) Nej jag har inte vågat prova tabletterna eftersom att de innehåller laktos.
  • Linda_
    Maräng87 skrev 2015-11-05 15:01:26 följande:

Nu har vi varit på vul och sett ett litet tickande hjärta :) Blev framflyttad en dag så 9+1 idag!

Vad roligt, grattis! Man blir så glad när man får se det där lilla hjärtat :)
  • Kawinna
    Maräng87 skrev 2015-11-05 15:01:26 följande:

Åh mysigt :)
  • Silicon valley
    Jennyyyyy skrev 2015-11-05 09:40:48 följande:

Känner igen den där oron silicon valley. Även för pengar då jag inte jobbar så mkt. Någon som vet om a-kassa räknas in i mammapenningen? Gick in i väggen för 2 1/2 år sedan och är försiktig med att ta på mig för mkt. Önskar jag kunde vara positiv och känna att "detta grejar jag". Tänker alltid det värsta:/

Vet precis hur du har det. Är likadan och tänker det värsta. Gick oxå in i den där skitväggen för ca 3 år sen och kämpar fortfarande. Förhoppningsvis kan min sista pusselbit falla på plats med mitt lilla hjärta i magen.
  • Silicon valley

Hos oss i mitt landsting så blir alla erbjudna att göra kub. Så även om Jag bara är 25 år så kommer jag göra det endå .

• ntmas
    Kawinna skrev 2015-11-05 12:00:27 följande:
    Jag mår okej men mår lätt illa hela tiden och börjat blivit väldigt trött! Sen känner jag mig nästan lite nedstämd men det kan vara för att jag känner mig väldigt stressad över mitt liv just nu.

Hur mår du själv? :)
    Jag mår bra, känner mig orolig att jag mår så pass bra..
Svar på tråden Junibebisar 2016